Gå til innhold

Test av "kinamobiler"?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er jeg også interessert i. Vil disse tlf virke normalt i Norge? Jeg har en zte og er faktisk godt fornøyd, under 1k kostet den også. Det eneste minuset er at den bare kjører 4.0.4 og det ser ikke ut som om det kommer noen oppdateringer

dx.com/p/gt-n7200-mtk6589-quad-core-android-4-2-1-wcdma-bar-phone-w-6-0-gps-wi-fi-and-fm-white-silver-242570

Det er like før jeg kjøper denne, men er det noen som kan bekrefte at den virker i Norge. Og har den 3g? Jeg bruker bare tlf til nettet, spilling og video tar jeg på data, så det fristet med 6tommer skjerm, så får jeg utnytte av disse lange fingrene mine, hehe. Da slipper jeg å kjøpe meg nettbrett også, 6tommer skjerm er imø perfekt. Det er stort nok til å fungere som fremvisning av noter også, en a4 side burde være leselig på 6 tommer?

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Uten å ha testet den selv, ser det ut til at den skal virke i Norge. Den støtter ihvertfall de frekvensene vi bruker.

Vi bruker GSM (dvs. 2G) på 900 og 1800 Mhz og UMTS (dvs. 3G) på 2100 Mhz.

Det var jo veldig billig, er det mulig å slippe unna momsen på et vis? Den 6tommeren,den har 3g?Jeg trenger bare et par 3Mb så det nyeste nettet er ikke nødvendig Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Kommer dog neppe noen oppdatering til kina mobilene, og nå som 4.3 er det nyeste, og 4.4 er rett rundt hjørnet er det jo litt kjipt å være på 4.2 uten å komme videre.

Kvaliteten er vel ganske tilsvarende prisen og..

Vist jeg kjøper den skal jeg sjekke at det lar seg gjøre å roote den og instalere nyeste os. Google translate burde vel gjøre susen selv på kinesisk?hehe. Jeg har dog aldri gjort slikt før så det er noe jeg må lære meg, men alltid gøy med "skole";-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...