Latias Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kampstart kl. 19 på TV2. Blir det 3 poeng i kveld? Norges lag: Jarstein Ruud - Lædre Bjørdal - Hangeland - Høgli Braaten - Eikrem - Gashi - Johansen - Elyounoussi Abdellaoue Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1 - 2 trur eg Så utrolig pessimist du er da. Norges landslag er fullt kapable til å rygge seg til seier å vinne 1-0 på grunn av selvmål eller keepertabbe fra motstander!!! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Vi har vel aldri avgitt poeng mot Kypros på åtte kamper? Det skjer ikke i kveld heller. 3-1. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Så utrolig pessimist du er da. Norges landslag er fullt kapable til å rygge seg til seier å vinne 1-0 på grunn av selvmål eller keepertabbe fra motstander!!! Realist Men blir spennende å se Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvordan ligger vi an til å kvalifisere oss? Hvor mange flere kamper skal spilles? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hvordan ligger vi an til å kvalifisere oss? Hvor mange flere kamper skal spilles? Fire kamper. Må sannsynligvis vinne alle kampene for å ha sjans på gruppeseieren. Tre seire kan holde til play-off. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Etter hva jeg leste en eller annen datamaskin hadde regnet ut.... 5% sjanse på 1. plass, 25% sjanse på 2. plass, om jeg husker riktig da. Vinner vi denne kampen + mot sveits vil jeg tro sjansen for 2. plass er nærmere 50% og sjansen for 2. plass er over 15%. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Ikke noe vits i å legge for mye i de tallene der. Tre av fire kamper er på Ullevaal, disse skal vi under normale omstendigheter vinne. Ja, jeg er fullt klar over at vi tapte forrige hjemmekamp mot en smånasjon. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Sveits hadde store problemer med Kypros i to kamper. Så jeg tør ikke tro på noe som helst. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ja, ok. Hadde vært moro om vi skulle greie det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Noen som vet om Tv2 viser denne gratis på nett, eller andre steder der denne kan streames i bra kvalietet? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er Gashi så bra for Helsingborg at han forsvarer en startplass? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvorfor i alle dager er Jarstein på banen..?! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Huff. Det spillet her holder ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Noen som har sett litt for mye på spansk fotball? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Braaten er frisk i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå