Yawa Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har nettopp ferdigstillt logo samt et par poster for mitt firma - Kile Design. Selv er jeg fornøyd med designet på posterene - stilrent, enkelt og moderne(?). Selve logoen, som er ren typografi, har jeg selv tegnet samt gjort vektorbasert i Illustrator. Jeg har lurt litt på om jeg skal lage noe mer ut av den, eller om jeg skal ha den som den er - og heller legge til detaljer etter bruk og behov... Fargevalget på posteren er basert på fargene jeg har benyttet pr. tjeneste/kategori på hjemmesiden (http://www.KileDesign.no). Men jeg vil gjerne få litt tilbakemeldinger fra dere... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det første som slår meg er at all tekst er fallende "fra høyre og nedover", ville tro at stigende er mer positivt "fra høyre/venstre og oppover". Hadde du rettstilt KD i senter så tror jeg du hadde fått en fin brytning i en rett linje. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Du er inne på noe der Nautica - fallende tekst. Jeg valgte å skrå logoen, og brytningen, 45grader for å nettopp bryte de rette linjene - for å gjøre den litt mer intressant. Jeg har lagt ved en "nøytral" versjon nå - altså uten info om noen tjeneste - hvor jeg har rettet opp og midtstillt logoen slik du foreslo(?). Var det noe slik du mente på Nautica ? Den ble kansje noe cleanere, men kansje ikke like intressant - i mine øyne da... Endret 29. august 2013 av Yawa Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har lagt ved en "nøytral" versjon nå... Hvor? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Hmmm... Den var der i går, men prøver å legge ved bilde en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå