Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Manchester United vs Chelsea

 

chelsea-v-manchester-united-mascots_2345

 

26. august klokken 21.00

Old Trafford

Chelsea slet fælt mot Villa og United har ikke møtt skikkelig motstand med Moyes. Veldig uforutsigbar kamp. men går ut i fra at det blir spennende som alltid.

 

Marco Van Ginkel on how to stop Robin Van Persie: "We'll have to kill him."

 

Dette blir bra.

Endret av Aleks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper dommeren avgjør, som vanlig, i favør ett av lagene. :wee:

 

Siste fire ligaoppgjør:

 

 

05.05.13 Man Utd 0-1 Chelsea
Chelsea snytt for straffe når Giggs river ned Luiz.
Chelsea går opp og scorer rett etter at United skulle hatt en klokkeklart frispark i etablert angrep og er i mindretall.

28.10.12 Chelsea 2-3 Man Utd
Clattenburg anklaget for rasisme, omdiskutert utvisning av Torres & visstnok et offside-mål av Hernandez. Begge lag snytt for hands-straffer om jeg ikke husker helt feil?

05.02.12 Chelsea 3-3 Man Utd
Chelsea-fansen mente Manchester United ble gitt iallefall én, om ikke to billige straffer. United-fansen mente Cahill skulle blitt utvist i en situasjon der han takler som bakerste mann i duell med Welbeck, men ikke er på ball (ingenting ble gitt). I tillegg skulle kanskje Ivanovic blitt utvist, og United kanskje hatt straffe i tidligere nevnte situasjon med Welbeck/Cahill.

18.09.11 Man Utd 3-1 Chelsea
United får visstnok to mål som skulle vært avvinket for offside. Bosingwa skulle blitt utvist for felling som bakerste mann når United får straffe (og da skal det også være rødt såvidt jeg vet?). I tillegg var banen skjev så Torres skyter uttafor når han er alene med målet.

 

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se våre nysigneringer rive dere i filler! .... ah, shit. Har ikke kjøpt noen enda, nei.

 

Håper på denne lagoppstillingen:

 

------------ De Gea -----------

 

Fabio - Jones - Vidic - Evra

 

------- Carrick - Ando --------

 

Valencia - Kagawa - Welbeck

 

--------------- RvP --------------

 

Chicarito er vel skadet, og vil ikke være med. Synd, fordi han hadde vært gull i denne kampen.

 

Rooney kan sitte på tribunen og se på. Kanskje kan han få sitte mellom Chelsea spillerne på benken? Da blender han nok seg godt inn. Gleder meg til 3 september. Vi vil da vite hvor han spiller og om han fortsatt er i United (noe jeg tror han vil være) forventer jeg en forklaring fra både Rooney og Moyes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...