Emils. Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 vs CHELSEA vs HULL Stamford Bridge Klokken: 17.00 18.08.2013 TV2 Sport Premium Dommer: Jonathan Moss Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Gleder meg! Vanskelig å tippe noen oppstilling men går for: Cech Ivanovic - Cahill - Terry - Cole Mikel - MvG KDB - Oscar - Hazard Lukaku Så en eller annen avis som mente at Torres skulle starte igår, men får se. Azpilicueta sliten og Luiz skadet så Terry kan nok få sjansen her. Har spilt endel i preseason i tillegg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Håper for all del Luaku starter. Iallefall at det vi har sett i pre season burde det ikke være noen tvil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Jepp. Ikke ofte denne karen uttaler seg om noe forresten. Fint å se. Tejas @Tejas_cfc6m Roman Abramovich's personal message to Chelsea fans in the programme notes today. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Det at midtbanen vår er så vanskelig å sette sammen er et godt tegn. Vi kan variere voldsomt og det vil bli mye kvalitet å bytte inn som kan endre kampbildet. Jeg håper på denne oppstillingen i dag: Cech Azpilicueta - Ivanovic - Terry - Cole Essien - van Ginkel Mata - Oscar - Hazard Lukaku Endret 18. august 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Mata er vel skadet og Azpilicueta spilte nettopp landskamp. Tror heller ikke Essien starter, og etter all rosing av Luiz ville det være rart om han var benket. Cech Ivanovic - Terry - Luiz - Cole Ramires - Van Ginkel Schurrle - Oscar - Hazard Lukaku Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Luiz er skadet. Mata er visstnok sånn halvveis, men jeg tipper at han ikke blir risikert. Ihvertfall ikke i fra start. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Det at midtbanen vår er så vanskelig å sette sammen er et godt tegn. Vi kan variere voldsomt og det vil bli mye kvalitet å bytte inn som kan endre kampbildet. Jeg håper på denne oppstillingen i dag: Cech Azpilicueta - Ivanovic - Terry - Cole Essien - van Ginkel Mata - Oscar - Hazard Lukaku Den oppstillingen ser bra ut! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Team v Hull: Cech; Ivan, Cahill, JT ©, Cole; Ram, Lamps; De Bruyne, Oscar, Hazard; Torres. #CFCLive Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Subs v Hull: Schwarzer, Essien, Van Ginkel, Schurrle, Mata, Ba, Lukaku. Sjekk den benken a!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Skuffa over at Torres starter, men okei Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Ramires - Lampard pivot... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Hull-skjorta er på. Jeg er klar! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Latterlig at Torres får sjanse på sjanse... Spesielt når jeg har Lukaku på FPL Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Torres starter? Da vinner Hull. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Skulle likt å sett Lukaku selv. Ramires-Lampard er jeg litt tvilsom til, det fungerte ikke så bra under Rafa... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Latterlig at Torres får sjanse på sjanse... Spesielt når jeg har Lukaku på FPL This. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 GLEDER MEEEG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Oliver Kay @OliverKayTimes4m The stadium announcer at Stamford Bridge declares "I'm looking forward to introducing this manager more than the last one ... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Torres kommer ikke til å spille 90. Lukaku kommer nok på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå