Linepusle Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Takk for fint treff. Jeg rakk hjem før styrtregnet, og skjærer gjennom og legger ut noen få bilder fra i dag. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Endret 3. august 2013 av Linepusle Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Takk for turen, som ble relativt kort pga henting av besøk på Værnes. Bra at det var såpass mange som kom, Annie hadde overnattingsbesøk av 2 venner og ble ikke med. Fikk tatt ca 50 bilder på under 2 timer 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Mye bra og utrolig hva dere ser/tar. Linepusle: Alle, var vanskelig å ta vekk noen, og mye bra her, nr 2 morsomt. RandiA: 1. flott landskap med flere lag, 3. flott "bombe" Andycam: 3. Fine farger og bra vinkel, 5 Fin steming og ramme. HelenaN: 4, 5 gjør seg med SH og flott perspektiv, 9 og 10 flott SH og LOL med andycam her, 12 kreativt og flott steming. eivind84: 1, 4 stø hånd her med mindre du har monopod gjemt i vesken, 5 fint perspektiv og ulike farger Endret 4. august 2013 av Neotetra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Bildene mine kommer, knoter med flickr connection. Jeg har også begynt å legge fra Flickr, bruker linken for medium size, ser de fleste gjør det så får man større bilder her. Takker for flott treff i dag også ja, synd du ikke kunne være med på restauranten - det ble mye mat, og mye latter der. Utsikten fra toppen av Høyskolebakken er flott. (Flere bilder kommer senere) 1. View from Høyskolebakken: 2. Linjer og farger på byggeplassen: 3. Fin Solbombe vi møtte på treffet: Endret 3. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Mange morsomme Linepusle...1 og 2 passer jo godt sammen - man strekker seg mot de store høyder ja. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hei og takk for turen. Hyggelig å se nye fjes også. 1.studentboliger 2.Fasaden sin 3.Buskas (glad det ikke er meg som klipper den plenen) 4.Sfærisk linse 5.Tja fant ikke noe særlig bra tittlel på denne Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Mange flotte konstruksjoner der, Neotetra - og du har gjennomgående diagonaler i flere bilder...likte spesielt godt ditt bilde 2/Hent - det ble "pent". Og Andycam, fasaden i nr.2 fikk du til flott - så har jeg lest på nettet om Solprosjektet og kunstneren, interessant at du fortalte om det.Nydelig stemning i det siste bilde ditt - UTROLIG FLOTT når det klikkes opp (forstørre, ha på vegg!)......tror ikke jeg tar feil: du må da ha gjort enda et hopp fremover i "fotoutvikling"...he,he. Endret 3. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Takk for hyggelig tur igår! Fant mer å ta bilde av enn jeg hadde ventet. Dere også, ser jeg. Mange fine bilder! Linepusle, liker spesielt nr. 4, 6 og 7. Neotetra, nr. 3 er herligt kaotisk, og fine diagonaler i 5 og 10. Randi, alle tre ble bra på hver sin måte (håper man kan si det sånn på norsk). andycam, flere gode, men det siste ble veldig pent. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Endret 4. august 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Oi, bare flotte bilder Helena, spesielt 7 og 8 (11 fikk du med fra "gammelstedet vårt), og til slutt 12!!!! - Utrolig flott, hvordan fikk du til det, du måtte ha avtale om arrangement på forhånd? (Blir fint for festen din det) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Mange takk Randi! Jeg sto på andre siden av gaten og ventet til det kom noen intressante folk forbi. Mange skulle til bussen, så det var flere å velge mellom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Du er så flink til å snuse opp slikt, (gi gjerne hint ja, når vi er sammen.... ) Premiebilde det der.....(Send det i hvert fall til NRK midt-nytt) Endret 4. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det florerer med bra bilder fra i går.Jeg likte særlig: Neotetras hotellbilder og nr 12. Randis nr 2 (fine kontraster!) og solbombe. Du finner alltid blomster på din vei! Andycams nr 4 og særlig nr 5 - et nydelig bilde! Helena: mange fine, men særlig nr 4, 9 og i særklasse nr 12! DER kom festbildet gitt! Et funn fra en vanlig bussholdeplass :-) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Her er noen av mine bilder. Blir et par av de samme motivene som dere ser jeg. 1 2 3 4 5 6 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Men du har da din egen vri på motivene som alltid, Eivind. "Fossen" din ble stilren, favoritt er den ensomme, gamle sykkelen - flott komposisjon, også fin vinkling av "kråkeslottet". Lenke til kommentar
Akre Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 1: ett tre Bilde 2 : ett trehus Bilde 3 : en tre- gård Bilde 4: ingen trær men :tær Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette ble da riktig bra Akre.....treet ditt er jo praktfullt, du spurte meg om disse flekkene, kanskje noen andre kan svare på det. Jeg mener du tok det mot sol, så det er noe "sol-flekker". (Du tok jo ett av meg på Solsiden også, mot sol, som det ble en slik flekk på) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette ble da riktig bra Akre.....treet ditt er jo praktfullt, du spurte meg om disse flekkene, kanskje noen andre kan svare på det. Jeg mener du tok det mot sol, så det er noe "sol-flekker". (Du tok jo ett av meg på Solsiden også, mot sol, som det ble en slik flekk på) Ja-- ser jeg har ett "flekkproblem".. vet ikke helt åssen det kan løses. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Prøv med micro-klut for kamera/objektiver og gjør rent...flekker på glasset/objektivet kan vel komme lettere frem i sterkt motlys. ("Glasset" er viktig å rengjøre jevnlig...ikke flink til det selv, men tar det når det virkelig vises på bildene....burde gjort det FØR) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Da ble jeg endelig ferdig med bildene mine fra treffet. Her er noen få til: Fargerik byggevirksomhet: Solkulen: Fysikkbygget - Gløshaugen Fin gammel årgang - Høyskolebakken Jeg har laget en liten Blogg-post på treffet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) 2. Det bilde viser forskjellen på og bruke skjerm versus søker på en fin måte Kan jeg kopiere bildet så jeg ved senere tidspunkt kan vise bildet i tråder når jeg har behov for og fremheve forskjellene angående søker vs skjerm, så hadde du vært en engel Endret 11. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Det bilde viser forskjellen på og bruke skjerm versus søker på en fin måte Kan jeg kopiere bildet så jeg ved senere tidspunkt kan vise bildet i tråder når jeg har behov for og fremheve forskjellene angående søker vs skjerm, så hadde du vært en engel Beklager sent svar! Du kan gjerne bruke bildet. Jeg kjenner det klør mellom englevingene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå