Gå til innhold

FrPs, Vgs og en pastors nye slagord: Skam dere.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

I dag 27. juli 2013 har Vgs papirutgave et stort oppslag inne i avisen under overskriften. "Tv pastor til kristne som stemmer Ap: - Skam dere." med underoverskrift "Tv-pastor Jan Hanvold (62) sprer sitt budskap til tusenvis av Tv-seere døgnet rundt".

Pastorens språkbruk passer altså som hånd i hanske med en lignende retorikk mot regjeringen for en tid tilbake i samme avis:

Frp-Anundsen raser mot regjeringen: - Skam dere!

- Vi vil våkne til frihet

Frp har rast på målingene siden toppnoteringen i oktober i 2010 på rundt 25 prosent. Nå ligger de på rundt 15, men Anundsen mener de fortsatt kan knuse forventningene.

- Vi må det. Jeg vil til høsten våkne til frihet fra Liv Signe Navarsetes overdrevne sinne. Jeg vil våkne til frihet fra Lysbakkens grenseløse arroganse. Jeg vil våkne til frihet fra Jens Stolenbergs selvtilfredshet, roper han til de fremmøtte - som applaudere vilt.

- Da skal vi våkne til en ny og lys morgen. Vi vil våkne til frihet.

Politikeren som hittil har vært ganske rolig og sindig minner meg nå mer og mer om Per Sandberg fra samme parti som er omtalt i denne tråden:

Vil skremme Jens

med retorikk som passer bedre i en barnehage eller på et fanatisk kristent møte enn fra en politisk talerstol.

Høyre, har dere havnet i dårlig selskap med brølaper?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Frihetstalen til Anundsen var jo helt rå, hva en pastor mener er for meg rene likegyldig.

Er den til salgs eller kan du sende meg kopi av hele talen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når jeg ser omtalen og kroppsspråket til Anundsen, tror jeg at jeg ikke trenger originalen. Det er bare å konstatere at man nå har tre brølaper i Frp.

1. Sandberg.
  2. Gjedde.
  3. Anundsen.

De to siste har greidd å holde seg til et sivilisert språk lenge, men nå sprakk også maska til juristen Anundsen.

Les mer her: http://sannhetsdepartementet.no/

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

I dag 27. juli 2013 har Vgs papirutgave et stort oppslag inne i avisen under overskriften. "Tv pastor til kristne som stemmer Ap: - Skam dere." med underoverskrift "Tv-pastor Jan Hanvold (62) sprer sitt budskap til tusenvis av Tv-seere døgnet rundt".

Link?

Den fyren der er klin kokos...

Ikke fordi han advarer mot Ap, men generelt sett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...