Bjerknez Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hadde i utgangspunktet tenkt meg en tur ut i Fredrikstad, men planlegger å ta toget til Oslo i morgen for å knipse litt gatefoto og ta noen pils. Noen som har lyst til å møte meg i Oslo og slå seg med? Tenkte jeg skulle ta 15:00-toget inn og da er jeg vel på Oslo S litt over 16:00 vil jeg tro. Tipper jeg tar 22:00 toget tilbake. Noen som har lyst? Lenke til kommentar
eks Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg kan da vel alltids komme meg ut og ta noen bilder i varmen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Dette kan jeg faktisk bli med på; jeg drar ikke til Fredrikstad før på lørdag. Det blir nok kun en liten pingle-pils på meg (har bil på jobben). Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Skal ikke se bort fra at jeg joiner med litt pinglefoto og en pinglepils. Skal til Paris på lørdag og flyet går uforskammet tidlig. Endret 25. juli 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det blir nok kun en liten pingle-pils på meg. Må bli en fingerbøl det da Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det blir nok kun en liten pingle-pils på meg (har bil på jobben). Men igjen er det eneste måten Tomsi drikker pils på, så... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg må desverre meddelle at det har dukket opp en liten familietragedie her og da synes jeg ikke at jeg kan forsvare å dra på "fotofest". Fikk telefon nettopp. Ikke noe "dødsalvorlig" men alvorlig nok til at det blir feil av meg å dra på "fotofest" Var ikke helt planlagt dette, men slikt rår man jo ikke over. Dette var veldig trist. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Slikt skjer, BjerkneZ. Familien må gå foran. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, det var ikke helt planlagt det nei. Jeg vet det går bra, men det blir litt feil å dra på fototreff når en va mine nermeste ligger på sykehus... Men nå som tråden er oppe, så kan jo evt. dere andres treffes, hehe? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Men nå som tråden er oppe, så kan jo evt. dere andres treffes, hehe? Det er mulig vi finner på noe i morgen. Men det passer kanskje å ta en tur inn til Oslo neste helg, hvis sleknginen kvikner til? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Begynner på jobb til uken og det kan hende det blir en del overtid fremover, men jeg blir absolutt med hvis jeg har mulighet. Men det må jeg komme tilbake til... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Trist å høre, Bjerknez. Håper på det beste. Tror kanskje jeg også skal takke av i morgen. Skal selge litt utstyr, samtidig som det nok er greit med en rolig dag med tid til pakking, før avreise til Paris grytidlig lørdag morgen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Takk for det Andreasfe. Det går egentlig bra med personen, men jeg har litt vanskeligheter med å forsvare en fototur i dette tillfellet. Lenke til kommentar
eks Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Fortsatt interesse for å ta en tur i varmen...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Tja ... edit: Merker at inspirasjonen er lav i dag. Er det noe interessant som skjer i byen i ettermiddag/kveld (og som ikke er fotball-relatert ) ? Endret 26. juli 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
eks Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Tja ... edit: Merker at inspirasjonen er lav i dag. Er det noe interessant som skjer i byen i ettermiddag/kveld (og som ikke er fotball-relatert ) ? Nei, jeg vet ikke om noe spennende som skjer i byen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Da foreslår jeg at vi utsetter det en uke, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå