Insomnis Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Etter at jeg la inn Cyanogenmod på min SGS2 sluttet bankid å virke. Tilsynelatende virker alt normalt, melding kommer på skjermen, taster ping code, tlf sender melding. Men ingenting skjer i banken før man får timeout melding. Noen som har erfaring med BankID og custom rom ? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Har du prøvd noe så enkelt som å pare den på nytt? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 hva vil det si ? Hvordan ? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 får også feilmelding på tlf etter en stund "en midlertidig feil oppsto, venligst prøv igjen senere" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ikke noe problem har jeg opplevet, rapporter det inn på XDA event. på JIRA for å rapportere en bug direkte til Cynagenmod-utviklerne. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 CM10.1 og Bankid funker fint på min Galaxy S4 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 hva vil det si ? Hvordan ? Hør med banken din hvordan du setter opp BankID på mobil på nytt. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 CM10.1 og Bankid funker fint på min Galaxy S4 Er det "ren" CM eller en som er "fikset litt på" av en utvikler? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er det "ren" CM eller en som er "fikset litt på" av en utvikler? både ren og modifisert. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hmm, interessant. Jeg har kommet langt i aktiveringsprosessen, men jeg kommer ikke i mål. Dette er på moddet cm10.1. Banken kan tydeligvis snakke med telefonen, men det virker som telefonen ikke klarer å svare banken.... Edit: Har nå forsøkt vanilla CM og AOKP, men samme resultat, når aktiviseringsprosessen skal bekreftes med pin i bank-ID på telefonen så mottar aldri banken meldingen. Sr ut til at dette ikke fungerer på sgs3. Så da blir spørsmålet, hva er viktigst? BankID på mobil eller funksjonalitet i CM/AOKP? Foreløpig tror jeg AOKP vinner.......... Endret 23. juli 2013 av MrMastodon Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg har nå fått det til å virke, dog ikke helt stabilt. Det som skjer: 1. jeg taster inn info i nettbanken. 2. taster pin kode på tlf (tlf sender melding) 3. venter litt, blir ikke logget inn.... 4. åpner sim verktøy på telefon (ligger sammen med andre apper) 5. trykker på BankID (tlf sender melding igjen) 6. Banken logger meg inn. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Aldri hatt noen problemer med bankid på hverken galaxy nexusen, nexus 4 eller one'n jeg har nå med customrom.. Har kun brukt AOKP på nexusene og switchrom på one'n.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg har og slitt med dette, men det har løst seg nå. Har en post om mulig løsning i Cyanogenmodtråden her: http://www.diskusjon...post&p=20804736 Jeg bruker for tiden Cyanogenmod og HTC One X. Endret 5. august 2013 av learntofly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå