tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Takk for hyggelig treff i varmen. Her kan vi legge ut dagens fangst. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg tok totalt tre bilder på turen. Her er to av dem. Ingen av dem er direkte blinkskudd, men denne bildetråden så så forbanna tom ut uten bilder, så jeg tenkte jeg skulle vise ansvar. Begge er tatt med Canon EOS 5D Mark III med 40 mm f/2.8 STM Endret 20. juli 2013 av Aetius 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Ble en mager fangst i solsteiken. Legger med noen snapshots likevel. Første pitstop Pøbler på vestkanten Bobler Endret 20. juli 2013 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Jepp, relativt mager fangst; men det ble da ihvertfall noen. Blomster, f.eks. Ei satt på kirketrappa og leste ... Pit-stop 1: Pit-stop 2: 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Veldig mye bra her, Tom! Takker og bukker. Du fikk da bedre uttelling enn meg - 67% hit-rate Jeg edner vel på rundt 15% etter en siste gjennomgang ... @lama - likte pit-stop tolkningen og du traff boblene bra. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du fikk da bedre uttelling enn meg - 67% hit-rate Vil ikke påstå det, jeg er ikke spesielt fornøyd med noen av dem. Men noe måtte jo postes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 @lama - likte pit-stop tolkningen og du traff boblene bra. Måtte "retolkes" på PC'en hjemme, dvs måtte beskjære bilde litt. Holdt faktisk med lav ISO der inne, store vinduer dog. Traff boblene på 2 av 4 bilder... Knall blomster, får meg til å tenke på botanisk hage, mon tro om romfolket er henvist til et annet sted? Lenke til kommentar
eks Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Merker at det ble ikke verdens beste fangst på meg heller... Trang bakgård med stort tre og masse polarisering: Fra vannhullet på frogner: Brunt leskevann: Fishy people: Håper jeg klarer å få til mer neste gang... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Jøss, det var en fishy gjeng Fikk faktisk noen fler som kan deles: Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Takk for treffet. Ikke fått tid til å se på de få bildene jeg tok enda. Litt pakking og klargjøring til GSV har tatt tida. Flyet går nordover om 25min og satser på at jeg får tid til å se på bildene om ikke for lenge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 God tur nordover k-h-s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå