Gå til innhold

Diskusjon rundt TV2 Sumo, tilbud og muligheter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste kampene skulle vel gå på PL hd kanalene hvis jeg ikke husker feil, eller tv2 sport og de har jeg...

 

Nei. Som eg sa tidligere så samles alt på en ny kanal som TV2 så pent har kalt TV2 Sport Premium. 339.- mnd blir prisen.

 

 

Med virkning fra 1. august slås de to abonnementsproduktene TV 2 Premier League og TV 2 Sport Xtra sammen til ett produkt: «TV 2 Sport Premium». Her vil det bli vist minimum 455 direktesendte kamper per sesong fra:

Premier League

Championship

FA-cup

Ligacup

Englands A- og U21-landskamper hjemme

Community Shield

League One

League Two

Play off-kamper om opprykk fra alle divisjonene

Fra verdens mest populære liga, Premier League, vil det bli ca. 240 kamper per sesong. Alle kamper på TV 2 Sport Premium vil bli sendt i HD.

I tillegg kommer en rekke magasiner og omfattende studiosendinger rundt kampene, ledet av Jan-Henrik Børslid. Med seg i studio har han fotballeksperter som Erik Thorstvedt, Ståle Solbakken, Petter Myhre, Aleksander Schau og Claus Lundekvam. Kommentatorer er Øyvind Alsaker og Morten Langli. TV 2 Sporten vil fortsette tradisjonen med å hente inn store internasjonale navn til Premier League-sendingene. Tidligere har blant andre Paul Gascoigne, Gianfranco Zola og Kevin Keegan vært gjester i studio.

TV 2 Sport Premium får tre parallelle HD-kanaler for å håndtere samtidige live-kamper.

- Vi har hele tiden ønsket å kunne lage den optimale live-kanal for engelsk fotball. Nå samles endelig hele porteføljen - fra FA-cupfinale på Wembley til Manchester United - Liverpool på Old Trafford, til beinknuseroppgjør i de lavere divisjoner - i det optimale fotballprodukt, sier sportsredaktør Vegard Jansen Hagen.

- Vi har tre år bak oss med utrolig mye positiv feedback og sterke salgstall. Nå skal vi sette sammen et produkt som rendyrker lidenskapen for engelsk fotball og gir et komplett, løpende live-tilbud uten sorte hull i kalenderen, uten dødpunkter, og alt sendes i full HD.

Premier League har lagt noen begrensninger på hvor mange kamper som kan sendes med avspark kl 16.00 på lørdager. For å kompensere for dette flytter imidlertid Premier League 16 kamper kommende sesong fra kl. 16.00 på lørdager til andre kamptidspunkt. Dette vil gi et bredere tilbud til alle de som ønsker å se sine favorittklubber. Premier League vil også jobbe for at kampene med storklubbene ikke blir satt opp samtidig, men fordelt på flere andre spilletidspunkt.

 

 

Kvalmt at TV2 kaller dette for "drømmetilbudet for alle som er glad i engelsk fotball" Mindre tilgang, høyere priser og mindre kamper. Livesenter som de som har Altibox har, blir også ubrukelig. Allerede sagt opp dette tullet.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Nei. Som eg sa tidligere så samles alt på en ny kanal som TV2 så pent har kalt TV2 Sport Premium. 339.- mnd blir prisen.

 

Og argumentet ditt var?

 

Er jo som jeg sier detter er noe jeg har og vil ha etter 1. august. At det bytter navn etter 1. august er noe som ikke betyr så veldig mye for min del, er en kanal jeg kommer til å ha.

 

 

Du får stå på barrikadene og brenne BHene din.

 

Men hvorfor rette "hatet" mot tv2?

Det er vel de som sitter med rettinghetene i England i dette tilfellet Sky som har laget de nye reglene, ikke tv2. Er jo ikke vits i å ha seks kanaler gående som det et var i tilfellet med altibox (som jeg har) når det er en live kamp kl. 16.00, hva skal de sende på de andre kanlene pause fisk?

 

Ifølge TV 2 gjør nye, internasjonale regler for Premier League at det kun er tillatt å sende én kamp fra den øverste ligaen med avspark klokken 16 lørdag. TV 2 planlegger å vise flere kamper i reprise, i tillegg er signalene fra Premier League at kampene i større grad blir spredt utover.

- Det vil aldri være en erstatning for livefotball, men nye retningslinjer skal beskytte Sky i England, og som en følge av det er vi en situasjon der vi må gjøre det beste ut av det.

 

Grunnen for at det har blitt som det har blitt er jo at pubene har "misbrukt" systemt (jeg ser det ikke på den måten bare så vi har det klart også). Er jo derfor vi har endt opp der vi er nå, men du kan gjerne stå på krava for min del, jeg skal ha kanalen jeg.

Jeg slipper å måte kjøpe tilgang til ligacupkampene til United i sesongen som kommer og når regnestykket i slutten av året er noen få hundre kroner ekstra så bryr jeg meg ikke, men det er bare meg.

 

Det som faktisk irriterer meg mest er at viasat ikke har fornyet avtalen med MUTV denne sesongen så jeg må forholde meg til til tv2 før kampene, den delen av kan jeg spare meg for. Akkurat der fortrakk jeg mutv, mest fordi merkelig nok de pratet om United.

Lenke til kommentar

Og argumentet ditt var?

 

Er jo som jeg sier detter er noe jeg har og vil ha etter 1. august. At det bytter navn etter 1. august er noe som ikke betyr så veldig mye for min del, er en kanal jeg kommer til å ha.

 

 

Du får stå på barrikadene og brenne BHene din.

 

 

 

Unnskyld meg, men hva er problemet ditt? Eg kom bare med fakta og min mening.At eg velger å ikke fornye "tilbudet" bør jo få være min sak. TV2 kunne ha løst dette på en helt annen måte. Eg retter ikke hatet mitt mot noen, men eg avstår fra å sitte på runketoget til TV2 og lovprise alt dem gjør ("må" gjøre) og når prisen går opp til 339 pr mnd er saken grei i mitt tilfelle. Eg har andre kanaler å betale på og betaler IKKE 339 pr mnd for en kanal.

 

Du bør roe deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hva er problemet ditt? Eg kom bare med fakta og min mening.At eg velger å ikke fornye "tilbudet" bør jo få være min sak. TV2 kunne ha løst dette på en helt annen måte. Eg retter ikke hatet mitt mot noen, men eg avstår fra å sitte på runketoget til TV2 og lovprise alt dem gjør ("må" gjøre) og når prisen går opp til 339 pr mnd er saken grei i mitt tilfelle. Eg har andre kanaler å betale på og betaler IKKE 339 pr mnd for en kanal.

 

Du bør roe deg.

 

Er så rolig at det nesten gjør vondt. Men klarte tydeligvis å hisse på meg deg, så må ha truffet et ømt punkt.

 

Tolket svaret ditt som suttring på grunn av at det blir endringer og gjør det med samme med det du skriver nå, men denne gangen rettet mot meg.

Så kan du tolke mitt akkurat som du føler, men jeg har hverken et problem med deg eller tv2 sine endringer, Shit happends, så lev med det, alltid noen som må klage og jeg påstår at det er det du gjør.

 

 

Regner nesten med at denne var rettet mot meg:

 

men eg avstår fra å sitte på runketoget til TV2 og lovprise alt dem gjør

 

Men da hadde det vel kanskje hjulpet å lese siste linja i posten min.

 

Det som faktisk irriterer meg mest er at viasat ikke har fornyet avtalen med MUTV denne sesongen så jeg må forholde meg til til tv2 før kampene, den delen av kan jeg spare meg for.

 

Foretrekker Mandy Henry og gjestene som er der, fremfor noen av tullingen som stort sett sitter i studioet til tv2 på kampdag. Alexander Schau er vel den eneste som er halvveis oppegående der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...