Gå til innhold

Hvordan stopper islamiseringen under NWO?


Anbefalte innlegg

Et innlegg i en annen tråd fikk meg til nok en gang å undre på dette, så jeg tenkte jeg skulle spørre. Her er premisset (rett på meg hvis jeg har misforstått noe):

 

Ifølge enkelte brukere skal verdens ledere, styrt av jødene, bruke islamisering som et middel til å skape kaos i den vestlige verden. Formålet om jeg forstår det rett er å bryte ned den vestlige sivilisasjon slik at de (jødene) kan innføre sitt New World Order, et nytt herrredømme med nye ledere og ny valuta, jødestyrt selvsagt, de skal tjene på dette.

 

Spørsmålet er: Hvis man gir islamistene makten i Europa, Asia og Afrika (hva med Amerika, forresten?), hvordan skal verdens lille håndfull med jøder ta den tilbake igjen når NWO skal innføres?

 

Jeg har noen flere funderinger i sakens anledning, men lar spørsmålet stå så åpent som det så jeg ikke legger føringer for svarene.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er: Hvis man gir islamistene makten i Europa, Asia og Afrika (hva med Amerika, forresten?), hvordan skal verdens lille håndfull med jøder ta den tilbake igjen når NWO skal innføres?

 

Fordi muslimer egentlig er jøder, jihad og konflikten mellom islamske land og Israel er bare skuespill for å lure verden. Det trodde eg var opplagt! :rofl:

Lenke til kommentar

Man har ikke gitt muslimer noe makt, man har bare latt dem overta vår daglige liv med deres tradisjoner. Oppe i hierkiet er det globalistene som styrer med jøde-sionistene på toppen.

Og hvor skal disse globalistene bo hen, når alle vestlige byer er overtatt av moskeer og islamsk moralpoliti? Skal de ha sine egne byer/land? Og ikke minst: Hvordan skal de hindre islamistene å ta makten, når de er i flertall over alt?

 

 

Å nei, bestefar har blitt bitt av NWObasillen :p

Det går bra så lenge jeg tar pillene mine. :wee:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette noe som har skjedd nå? For må si at jeg ikke har merket noe til det.

Sauer merker ingenting, de bare følger vinden.

 

Og hvor skal disse globalistene bo hen, når alle vestlige byer er overtatt av moskeer og islamsk

De bor ikke der muslimene er i flertall, f.eks. Malmø, eller mindre bydeler som Grønland på Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sauer merker ingenting, de bare følger vinden.

 

Har du noen sikre og gjentatte "trekk" man skal få med seg og som skjer "hele tiden" ved NWO's påståtte maktovertakelse - slik at man kan se dette med egne øyne?

 

Mulig at jeg er en sau, og derfor lurer jeg på hva "nytt" jeg må se etter i det daglige, slik at jeg slutter med å bare være en sau

Lenke til kommentar

De bor ikke der muslimene er i flertall, f.eks. Malmø, eller mindre bydeler som Grønland på Oslo.

Men det slår meg at grunnen til at muslimene kan være i flertall på Grønland og i Rosengård er nettopp at det er små bydeler. Så lenge det er slik, og vi andre kan bo andre steder, overtar de heller ikke vårt dagligliv med sine tradisjoner, som du hevdet over. Hva skjer når mulsimene blir så mange at de faktisk gjør det, og de ikke får plass på Grønland og Tøyen, hvordan skal da globalistene finne et sted å bo og hindre muslimene i å bo der også?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Sauer merker ingenting, de bare følger vinden.

.

 

Dette er en mobbetråd.

Kun startet for å henge ut og latterliggjøre dem som kan tenke selv og som ser og forstår hva som foregår i verden, og som derfor ikke vil følge saueflokken.

 

Ikke la deg lure til å delta i denne tråden.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Om jeg skal prøve å resonere utifra konspirasjonsteoriene jeg kjenner til, så er det vell snakk om å sette muslimene og andre grupper opp mot hverandre og starte en ny verdenskrig, for så å ta makten når "de andre" har ødelagt hverandre. Alternativt sikre så mye krig og kaos at Jødene kan lure seg inn og få all makt.

 

Dette krasjer så klart med det faktum at disse teoriene baserer seg på at "de fæle jødene" allerede sitter i de fleste maktposisjoner og påvirker alt fra stein i skoen til krig i Afghanistan.

Lenke til kommentar

Vi stiller kritiske spørsmål til troen deres og dere kaller det mobbing?

 

Ja, det er mobbing kamufler som kritiske spørsmål, og reell vilje til ny kunnskap.

 

Men slik vilje fins ikke, og de "kritiske" spørsmålene er kun bygget på egenkonstruerte problemstillinger og oppkonstruerte fiktive stråmenn.

Vi ser jo bare fra det du skriver her, du henviser til "troen" vår, dette signaliserer i utgangspunktet at dette er ikke seriøst ment, og at denne tråden er kun for å henge ut og latterliggjøre "de troende"

 

Jeg kom til dette forumet 29 desember 2008, og min erfaring med slik mobbing her på forumet strekker seg tilbake til desember 2008.

Før den tid hadde jeg rikelig med erfaring med slik mobbing fra andre fora, og også fra mobbing og trakkasering ellers i livet.

 

Jeg kjenner slik ondsinnet mobbing når jeg ser den, men hittil har jeg prøvd å være tålmodig og sette fokuset på saklig diskusjon i håp om at forholdene ville bedre seg og "sauene" på dette forumet ville begynne å tenke selv.

Men det blir ikke bedre, og noen saklig diskusjon her på forumet er umulig å oppnå for ethvert politisk ukorrekt tema.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

 

Ja, det er mobbing kamufler som kritiske spørsmål, og reell vilje til ny kunnskap.

 

Men slik vilje fins ikke, og de "kritiske" spørsmålene er kun bygget på egenkonstruerte problemstillinger og oppkonstruerte fiktive stråmenn.

 

Jeg kom til dette forumet 29 desember 2008, og min erfaring med slik mobbing her på forumet strekker seg tilbake til desember 2008.

Før den tid hadde jeg rikelig med erfaring med slik mobbing fra andre fora, og også fra mobbing og trakkasering ellers i livet.

 

Jeg kjenner slik ondsinnet mobbing når jeg ser den, men hittil har jeg prøvd å være tålmodig og sette fokuset på saklig diskusjon i håp om at forholdene ville bedre seg og "sauene" på dette forumet ville begynne å tenke selv.

Men det blir ikke bedre, og noen saklig diskusjon her på forumet er umulig å oppnå for ethvert politisk ukorrekt tema.

 

Tja, eg forstår tildels poenget ditt.

Tingen er at dere har radikale synspunkter som er veldig langt i fra den virkeligheten vi faktisk lever i (tilsynelatende i verfall) og det går vitterlig begge veier, vi motsier oss dere, dere notsier dere oss.

Men ohna, hva tenker dere om oss som 'mainstreamer' er det håp for at vi en dag ser det dere ser?

 

Jeg kaller det tro fordi det ikke finnes salige bevis for det, jeg tar all udokumentert informasjon på denne måten.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette er en mobbetråd.

Kun startet for å henge ut og latterliggjøre dem som kan tenke selv og som ser og forstår hva som foregår i verden, og som derfor ikke vil følge saueflokken.

 

Ikke la deg lure til å delta i denne tråden.

 

Jeg vil bare si at jeg aldri har oppfattet trådstarter som noe annet enn en redelig og hensynfull, i alle retninger .. uavhengig av status, makt og myndighet, sanksjonsmuligheter osv - og har selv vært med her i noen år, og sett litt av hvert, både av brukere og maktpersoner, men i hans tilfelle blir det dypt urettferdig i mine øyne, å henge ut tomwaitsforalice som ondsinnet mobber

 

Men hva tråden kan utvikle seg til, det er en helt annen skål - der er det vi brukerne skal vise vanlig vett og forstand

 

:)

Lenke til kommentar

Mye av grunnen til denne typen tråder er vell at de som fremmer forskjellige teorier i veldig liten grad klarer å fremstille noe helhetlig bilde eller i særlig stor grad å underbygge de teoriene man kommer med. Ofte er resonementene veldig mangelfulle, og når man i tillegg nekter å underbygge eller utdype disse er det klart at vi blir stående med mange spørsmål. Quazer, over her, påstod på ett tidspunkt at Olje egentlig kom fra magma, og jeg opprettet selv en tråd for å komme til bunns i hva han egentlig mente, uten at jeg har blitt noe visere av den grunn:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1516683

 

Om ikke konspirasjonsfolket selv klarer å underbygge teoriene sine må det nesten være greit at vi andre prøver å komme til bunns i hva dere mener og hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...