pmbpictures Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) . Endret 14. juli 2013 av pmbpictures Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg skal nok teste dette. har signa opp for beta også Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Jeg skal nok teste dette. har signa opp for beta også Da tror jeg det blir skuffet. For det sies at OBT blir kun for Koreanske spillere... EDIT; Dette er feil fra min side. Beta blir utover høsten. Endret 25. juni 2013 av pmbpictures Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det er vel ingen dato for testing eller lignende enda? Uansett, dette blir bra. Gleder meg Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det så jo bra ut ihvertfall. Mulig jeg prøver det ut når det kommer. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Det er vel ingen dato for testing eller lignende enda? Uansett, dette blir bra. Gleder meg XLGames/Trion har vært veldig stille ang. release date/beta for den vestlige verden. Men de nevnte såvidt i et intervju (Husker ikke hvilket); In 2012, an XL Games studio representative said he expected ArcheAge to release in NA/EU in the end of 2013 or beginning of 2014. Endret 23. juni 2013 av pmbpictures Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Noen som spiller i Alpha? Har fulgt med en god del på streams osv. av dette i det siste og det virker ganske kult. Sitter og vurderer å kjøpe Gold pakka, men er fortsatt litt usikker. Er ikke noe stor MMORPG fan, da jeg har som regel for dårlig tålmodighet til slikt. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Noen som spiller i Alpha? Har fulgt med en god del på streams osv. av dette i det siste og det virker ganske kult. Sitter og vurderer å kjøpe Gold pakka, men er fortsatt litt usikker. Er ikke noe stor MMORPG fan, da jeg har som regel for dårlig tålmodighet til slikt. Skulle ønske jeg kunne! :/ Har sittet å sett på Cohh sin stream de siste ukene(regner med du har vært innom der du også ) Og ArcheAge ser ut til å være et av tidenes mest lovende MMORPGer, jeg sliter faktisk å finne ting jeg ikke liker! Frister selv å kjøpe Gold pakka, men den koster pokker meg 1200kr, og så mye vil jeg ikke bruke uten å ha prøvd spillet.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Tenker litt sånn jeg også. Har brukt så unødvendlig mye penger på MMO's før. Som f.eks. Age of Conan og Planetside 2. Har brukt over 2000kr på disse hver, for så å gå lei av spillet like etter. Men dette ser veldig kult ut, spessielt PvP. Også det å fighte med store piratskip så jo veldig rått ut! 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Noen som spiller i Alpha? Har fulgt med en god del på streams osv. av dette i det siste og det virker ganske kult. Sitter og vurderer å kjøpe Gold pakka, men er fortsatt litt usikker. Er ikke noe stor MMORPG fan, da jeg har som regel for dårlig tålmodighet til slikt. Synes du prisen de spør for Archeum / Gold / Silver er verd det? Jeg ser jo at du får med spilletid og ingame credits. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Det er jo fra person til person, 1,2k er jo utrolig mye for et spill, men bonusene du får er jo ganske gode, totalt 16+ i alle stats de 90 første dagene, in game credit for over 500kr, og du kan begynne å spille det idag Akkurat nå må jeg nok vente, men Closed Beta tror jeg er om ikke så alt for lenge, og da blir det Gold på meg! EDIT: Cloaken du får for Archeum høres jo råfet ut! Endret 26. april 2014 av Sundvallen Lenke til kommentar
Helo Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) 1,2k versjonen kjøpt , vill download gå raskere om jeg stirrer hardt nok ? Endret 26. april 2014 av Helo 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Haha jeg vil også ha! Hører faktisk det er mange som har problemer med dl speed, så du får smøre deg med tålmodighet Hold oss oppdatert om hvordan det er når du får spillet d! Lenke til kommentar
Helo Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 laster ned med 5,30 mb nå så tar vel en 40 min til eller no sånt. teste det litt på den russiske alphaen kom ikke langt men hadde en god feeling 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg har ikke sett så veldig mange videoer av spillet, kun ifra YogCast når de prøvde den koreanske versjone ut for mange mange mnd siden. Har nå nylig sett noen par ifra Force Strategy Gaming. laster ned med 5,30 mb nå så tar vel en 40 min til eller no sånt. teste det litt på den russiske alphaen kom ikke langt men hadde en god feeling Hvor mange gb er spillet på? Lenke til kommentar
Helo Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 første download fil 22,9 gb , men kom opp krav om og ha 50gig ledig så får se ^^ Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Closed beta begynner i Juni Vet ikke om jeg orker å vente så lenge, så blir nok å slenge ut 1200kr om ikke så alt for lenge.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Vil det være mnd avgifter i dette spillet, eller er det gratis etter man har kjøpt det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Tror det vil være gratis, men at du kan betale en månedssum så du blir Premium member, hvor du får masse flere benefits. Noe ala. sånt som er i Age of Conan. Du kan f.eks. ikke bygge hus/gård om du ikke er premium. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg tror det skal være free to play faktisk når det kommer ut, akkurat som RIFT, og det er jo de samme som distribuerer spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå