Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen dato for testing eller lignende enda? Uansett, dette blir bra. Gleder meg :)

XLGames/Trion har vært veldig stille ang. release date/beta for den vestlige verden. Men de nevnte såvidt i et intervju (Husker ikke hvilket); In 2012, an XL Games studio representative said he expected ArcheAge to release in NA/EU in the end of 2013 or beginning of 2014. Endret av pmbpictures
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Noen som spiller i Alpha? Har fulgt med en god del på streams osv. av dette i det siste og det virker ganske kult. Sitter og vurderer å kjøpe Gold pakka, men er fortsatt litt usikker. Er ikke noe stor MMORPG fan, da jeg har som regel for dårlig tålmodighet til slikt. :p

Skulle ønske jeg kunne! :/ Har sittet å sett på Cohh sin stream de siste ukene(regner med du har vært innom der du også :p) Og ArcheAge ser ut til å være et av tidenes mest lovende MMORPGer, jeg sliter faktisk å finne ting jeg ikke liker! :) Frister selv å kjøpe Gold pakka, men den koster pokker meg 1200kr, og så mye vil jeg ikke bruke uten å ha prøvd spillet..

Lenke til kommentar

Tenker litt sånn jeg også. Har brukt så unødvendlig mye penger på MMO's før. Som f.eks. Age of Conan og Planetside 2. Har brukt over 2000kr på disse hver, for så å gå lei av spillet like etter. :p Men dette ser veldig kult ut, spessielt PvP. Også det å fighte med store piratskip så jo veldig rått ut! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som spiller i Alpha? Har fulgt med en god del på streams osv. av dette i det siste og det virker ganske kult. Sitter og vurderer å kjøpe Gold pakka, men er fortsatt litt usikker. Er ikke noe stor MMORPG fan, da jeg har som regel for dårlig tålmodighet til slikt. :p

Synes du prisen de spør for Archeum / Gold / Silver er verd det?

Jeg ser jo at du får med spilletid og ingame credits.

Lenke til kommentar

Det er jo fra person til person, 1,2k er jo utrolig mye for et spill, men bonusene du får er jo ganske gode, totalt 16+ i alle stats de 90 første dagene, in game credit for over 500kr, og du kan begynne å spille det idag :p Akkurat nå må jeg nok vente, men Closed Beta tror jeg er om ikke så alt for lenge, og da blir det Gold på meg! :)

EDIT: Cloaken du får for Archeum høres jo råfet ut! :tease:

Endret av Sundvallen
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett så veldig mange videoer av spillet, kun ifra YogCast når de prøvde den koreanske versjone ut for mange mange mnd siden. Har nå nylig sett noen par ifra Force Strategy Gaming.

laster ned med 5,30 mb nå så tar vel en 40 min til eller no sånt. teste det litt på den russiske alphaen kom ikke langt men hadde en god feeling

Hvor mange gb er spillet på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...