Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hva som skjer på Egons ved elva eller i Gjøvik må da virkelig være for spesielt interesserte, så akkurat det kan dere sikkert ta på PM. Som Nik0 sa, så kan den diskusjonen stoppe her. ' jobber ikke du i NSB Zarac? Har du noen meninger om denne saken? 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 ' https://www.facebook...&type=2 jobber ikke du i NSB Zarac? Har du noen meninger om denne saken? Han er neppe ansvarlig for dette. Ikke sikkert han vet mer enn det denne videoen viser uansett (vi aner jo ingenting om historien forut for at filmingen startet). Hvorfor skal han svare for seg? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Sier ikke at han er ansvarlig for det, kanskje han var i nærheten/kjenner han som jobba der og vet noe mer om saken? 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sier ikke at han er ansvarlig for det, kanskje han var i nærheten/kjenner han som jobba der og vet noe mer om saken? Det er mange togstasjoner i Norge, og enda flere som jobber der Jeg hadde hatt null mening om noen klagde på noe min arbeidsgiver hadde gjort i en helt annen avdeling enn der jeg jobber. Med mindre han kjenner saken godt (og det som skjedde før og etter) så har han nok ikke så veldig annerledes mening enn oss andre om saken Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 ' https://www.facebook...&type=2 jobber ikke du i NSB Zarac? Har du noen meninger om denne saken? Ja, det gjør jeg. Først et advarende ord, så jeg ikke får sjefen på nakken: Dette er selvfølgelig min egen mening som privatperson og jeg representerer på ingen måte NSB på forumet. Hvis noen vil vite hva selskapet NSB AS mener om saken, må de vente på en offisiell uttalelse fra kommunikasjonsansvarlig. Min mening er så klart at rullestolbrukere skal få være med toget. Jeg kjente ikke til denne saken før nå. Jeg hørte heller ikke alt som ble sagt i videoen, men det var visst snakk om omdirigering, så en mulighet er at den kunden ville inn på et tog som ikke skulle kjøre videre. En annen ting er at folk som oppfører seg truende kan nektes å være med toget og det gjelder rullestolbrukere like mye som alle andre. Men jeg vet jo så klart ikke hva som skjedde før videosnutten. Min mening er uansett at rullestolbrukere ikke skal nektes å være med et tog uten saklig grunn. 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 De omdirigerte toget til et annet spor, sånn at han kom seg på toget. Deretter nektet de å ta ham med. Hvis jeg forstår hva han sier rett, så nektet de å bestille taxi i tillegg. I politiloggen står det at NSB forsøkte å tilby taxi senere. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://mobil.rb.no/lokale_nyheter/article6717135.ece Han ble anmeldt og bra er det Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://mobil.rb.no/l...icle6717135.ece Han ble anmeldt og bra er det Bra? Du vet altså alt som skjedde i situasjonen? 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bra? Du vet altså alt som skjedde i situasjonen? Synes du ikke det er bra? Du vet altså alt som skjedde i situasjonen? Saker som dette er det umulig å uttale seg om, man får aldri høre alle sider av saken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Synes du ikke det er bra? Du vet altså alt som skjedde i situasjonen? Saker som dette er det umulig å uttale seg om, man får aldri høre alle sider av saken. Hva med å sjekke videoen..? Artikkelen skriver at NSB tilbød å bestille taxi, mens i videoen så sa rullestolbrukeren at han ikke flyttet seg før han fikk taxi.. det er noe som skurrer. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nettopp. Vi kan ikke vite hvem som snakker sant av de, derfor blir det feil å si at "det er bra at han ble anmeldt". 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Vandalisme bør bli anmeldt. Han kjørte jo inn i toget. Mens det trillet før videoen og i videoen hørte du han traff døra... 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Her er en video av hendelsen. Stereotypisk rullestolbruker som forlanger å få alt tilrettelagt... 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 https://www.facebook...373788176055896 Her er en video av hendelsen. Stereotypisk rullestolbruker som forlanger å få alt tilrettelagt... Ja fy faen, at de skal forlange å få ting til rettelagt så de kan lede ett normalt liv, hvem tror de at de er??? 7 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ja fy faen, at de skal forlange å få ting til rettelagt så de kan lede ett normalt liv, hvem tror de at de er??? Det er slik verden er i dag. Helt sykt! Bra at konduktøren ikke åpnet døren, men heller tittet ut fra innsiden og lot alle andre vente. Der fikk rullestolbrukeren seg, tenker jeg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Vi kommer alle opp i situasjoner hvor verden ikke svarer til idealene, uten at det er ålreit å være kjip av den grunn. Det er nok ikke alltid lett å være rullestolbruker, men det er ikke min feil, og vi har da alle våre problemer. I det minste er handikappet deres synlig. 2 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Synes du ikke det er bra? Du vet altså alt som skjedde i situasjonen? Saker som dette er det umulig å uttale seg om, man får aldri høre alle sider av saken. Vet ikke alt, og har dermed ikke uttalt meg den ene eller andre veien. Ser at det var samme poeng jeg ville få frem som du, om en ikke like åpenbart. Her er forøvrig artikkel med intervju av mannen i rullestolen; http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6718793.ece Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er ikke NSB pålagt å tilrettelegge for funksjons- og fremkommelighemmede personer, da de får statsstøtte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Han ramponerte døra til toget så alle måtte ta nytt togsett. Skjønner det er anmeldt Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Han ramponerte døra til toget så alle måtte ta nytt togsett. Skjønner det er anmeldt Skjønner fyren veldig godt. Hvorfor skal han vente i flere timer uten å få være med i toget? Vedder på at du også hadde blitt sur. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå