MariusJS Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Som tittelen sier skal jeg vise dere hvordan man installerer Windows 8 "Upgrade" uten noen "tweaks"Grunnen til at jeg gjør dette, er at jeg har kjøpt en SSD til laptopen, og ønsker best ytelse!Først ta ut batterietSå sett inn SSDenSlik kan innpakningen se ut:Husk å velge 64Bit!DVDenDa begynner vi!Vi går videre som "vanlig"Bruk nøkkelen som medfølgerGodta og gå videreVelg egendefinert!Bruk en tom disk, eller formater!Da er det bare å vente...Velg de innstillingene du vil ha!Dette er viktig! Ikke koble til internett!Vil du tilpasse noe?Da er vi "framme"!Som dere ser, så er ikke Windows aktivert!Trykk Windows-tasten + r og skriv inn "slui.exe"Velg så aktiver via. telefonVelg NorgeRing, og få en kode på SMSSkriv inn koden du fårDa er du ferdig!"Bevis"Jeg anbefaler så å installere drivere, og kjøre windows update til den "går tom" husk å restarte ofte!!En annen anbefaling fra meg er Ninite:Dette skal IKKE gjøres!Dersom man gjør det, så får man dette resultatetDet er noe feil med opplasteren, mer kommer når det er fikset!Sliter bare mer og mer med opplasteren Da brukte jeg photobucket, og bildene ble litt små, men det funker i alle fall! Her er linken til nøyaktig den versjonen jeg kjøpte! https://prisguiden.no/produkt/microsoft-windows-8-professional-pack-norsk-oppgradering-167771 Endret 25. oktober 2013 av MariusJS 8 Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei, Så hvis jeg f.eks kjøper denne: https://prisguiden.no/produkt/microsoft-windows-8-professional-norsk-oppgradering-167770 Samtidig som jeg nå skal kjøpe meg ny PC. Får jeg da fullversjon av win 8 pro? Uten noe fuzz..? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du får jo ikke fullversjonen, du kjøper jo oppgraderingsversjonen. Men med det nevnte trikset (eller enda lettere med kun registertrikset..., punkt 3) så får du aktivert på en tom disk. Versjonen din og nøkkelen din er fortsatt en oppgraderingsversjon, så neste gang du skal aktivere må du nok en gang trikse for å få aktivert. Men ellers er oppgraderingsversjonen og fullversjonen akkurat det samme, du kan flytte lisensene mellom pcer og bytte hardware. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Da har jeg lagt til link til produktet også! Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Da har jeg lagt til link til produktet også! Er denne telefonen oppe på kvelden også? Er automatisk telefonsvar kanskje? Skal teste ut dette i morgen kveld, og hadde vært kjedelig om jeg satt der og ikke får tak i koden på sms på grunn av de har stengt for kvelden Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Da har jeg lagt til link til produktet også! Er denne telefonen oppe på kvelden også? Er automatisk telefonsvar kanskje? Skal teste ut dette i morgen kveld, og hadde vært kjedelig om jeg satt der og ikke får tak i koden på sms på grunn av de har stengt for kvelden Det er automatisk, ja Endret 27. mars 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Supert! Takk for bra guide! Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for denne tråden, etter to timer kom jeg over den og vips så var det fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå