Macklemore Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Heisann, lillebroren min klagde over at ipoden hans aldri slo seg av, det er en ipod 4. generasjon. Den står sånn som på bildet. etterhvert bytter den over til apple logoen og så tilbake til det som er på bildet. Dette har holdt på 8-9timer nå.. Noen tips? Hvis den slår seg på skal jeg prøve og sikkerhetskopiere og deretter formatere og legge inn alt på nytt:) Noe annet som kan hjelpe? Trenger raskt svar:) Edit: Den lader nå, burde jeg la den lade ut eller la strømmen stå i? Endret 11. juni 2013 av Macklemore Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Prøv å holde hjem-knappen og låse knappen inne til det skjer noe. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Prøv å holde hjem-knappen og låse knappen inne til det skjer noe. Har prøvd det flere ganger, da kommer det bare en liten minilagg, tror den tar screenshot eller noe når jeg gjør det.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Tror jeg har løsningen, av knappen oppå ipoden er nok ødelagt. Derfor slår den seg av før den rekker og slå seg på igjen.. er dette en garanti/reklamasjonsak? Mener å huske at den ble kjøpt på elkjøp/lefdal og pappa har garantert kvitteringen etter eller annet sted, Hvis apple nekter er det vanskelig å bytte knapp da? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du må lodde kabelen på hovedkortet. Ikke det letteste, jeg klarte å brenne første flexkabelen, men det gikk fint andre gangen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk den på igjen etter å ta trykka på knappene dritmange ganger, men når den slår seg av er det vanskelig å få den på igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå