Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Microsoft @ E3 2013

E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er helt klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter om nye spill og maskiner, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan. I år er det Microsoft som skal åpne showet i Los Angeles, og det skjer på Mandag 10. Juni klokken 18:30.

Annonseringer:

360:

World of Tanks

Ny 360-modell

XBL Gold "Plus". To gratisspill i måneden.

Max: Curse of Brotherhood

Fable Anniversary

Xbone:

Kinect Sports Rivals

Killer Instinct

Below

Forza Motorsport 5

Ryse: Son of Rome

Quantum Break

Project Spark

Sunset Overdrive

Halo

D4

Dead Rising 3

Minecraft Xbone Edition

Crimson Dragon Xbone

Titanfall.

Andre lenker:

http://majornelson.com/

http://news.xbox.com/

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vonaleg kan fokuset her væra spela - og ikkje at kinect sensoren visar annonsar for ymse krem aktige produkt når du masturberar foran den.

Ahem.

Det 30 sekunders klippet frå Forza såg flott ut. Eg håpar også på ei Fallout 4 annonsering. Kva som gjer at du trur dei nyttar MS sin konferanse Dore?

Lenke til kommentar

Det 30 sekunders klippet frå Forza såg flott ut. Eg håpar også på ei Fallout 4 annonsering. Kva som gjer at du trur dei nyttar MS sin konferanse Dore?

Bethesda virker for meg litt trofaste til MS, de brakte Morrowind til Xbox konsoll eksklusivt og De leverer ut DLC til Skyrim litt tidligere.

MS betaler sikkert for dette, men jeg føler på meg at bethesda mest sannsynlig dukker opp hos MS framfor Sony eller sin egen, for publisiteten sin del.

Lenke til kommentar

Vonaleg kan fokuset her væra spela - og ikkje at kinect sensoren visar annonsar for ymse krem aktige produkt når du masturberar foran den.

Ahem.

Om det er det de viser på E3 må vi nesten diskutere det, men jeg regner med at det blir spill, spill, spill som de selv har sagt.

Av det vi vet om er jeg mest spent på Quantum Break og Titanfall.

Edit: A report from CD Projekt Red's native Poland says the company's forthcoming action-RPG The Witcher 3: Wild Hunt will be featured at Microsoft's pre-E3 press conference tomorrow.

Edit: Tydeligvis bevist at dette var fake.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva de har gjort med Ryse ja. "enhanced by kinect" kan jo bety så mangt. Alt fra voice commands til QTEs eller minispill.

MS kommer forresten til å annonsere 1 spill på pre-showet og 1 spill på post-showet til Gametrailers. Tviler på at det er snakk om to storspill, men det kan være verdt å få med seg sendingene likevel.

Kl. 1750 – XBOX PRE-SHOW WITH EXCLUSIVE REVEALS!

E3 stars early on Spike and GT as we kick off our coverage from our new studio at L.A. Live in Los Angeles. Our countdown to the Xbox briefing begins when Xbox's PHIL SPENCER joins Geoff at the Galen Center to announce all the games that will be a part of the Summer of Arcade lineup for Xbox 360. Plus, you don't have to wait until the Xbox briefing for a game announcement: Microsoft reveals a new first-party Xbox One title during the pre-show with the world premiere trailer. Plus, we check in with Kotaku's Stephen Totilo and USA Today's Mike Snider for their thoughts on the Xbox conference. Also, the world premiere of a new trailer for LEGO MARVEL SUPER HEROES.

Kl. 1830-2000 – XBOX: A NEW GENERATION OF GAMES REVEALED

Live from the Galen Center, Xbox's Don Mattrick and Phil Spencer take the wraps over more than a dozen new game announcements for the Xbox One. See the world premiere of RYSE: SON OF ROME from CryTek, the first live gameplay of FORZA 5, plus many more surprises from Microsoft Studios and third party publishers across this 90 minute showcase.

Kl 2000-2100 – THIEF, SAINTS ROW, FORZA, CASTLEVANIA, RYSE AND MORE

Immediately following the Xbox press conference we're back live with reactions and world premiere demos — and ANOTHER Xbox One game announcement from Microsoft that you won't see in the press conference! The team behind THIEF stops by to world premiere the first-ever gameplay on our stage, Cevat Yerli from CryTek joins us to talk RYSE: SON OF ROME, we get the first-ever demo of SAINTS ROW 4 from Volition, PHIL SPENCER from Xbox joins us live at Galen Center for updates on the new Xbox One games just announced, and Dan Greenawalt from Turn 10 premieres even more of FORZA 5. Plus, a surprise game demo we can't tell you about just yet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Hmm, ved unntak av Watch_Dogs så er Lego Marvel Super Heroes det mulitkonsoll-spillet for PS3/360 jeg gleder meg til i år mest. Vært noen Lego-spill jeg har likt, så spent på hvordan en Brawler/plattformer i Lego-Marvel Universet vil fungere.

Blir kult å se mer hva Ryse har å tilby med tanke på gameplay (kanskje), våpen og sånt. Håper alltid på Alan Wake 2.

Lenke til kommentar

Dette er jo kanskje et kjempedumt spørsmål - men hvor er det best å streame showet? På Xboxen? Får man med seg pre-show og alt da? Da vi streamet annonseringa på Xboxen ble det mye ufrivillig stopp i sendinga. Kan så klart være Get som var ustabilt akkurat da..

Jeg gleder meg sånn! Er helt rastløs! Dette er jo en supermandag!

Lenke til kommentar

Dette er jo kanskje et kjempedumt spørsmål - men hvor er det best å streame showet? På Xboxen? Får man med seg pre-show og alt da? Da vi streamet annonseringa på Xboxen ble det mye ufrivillig stopp i sendinga. Kan så klart være Get som var ustabilt akkurat da..

Jeg gleder meg sånn! Er helt rastløs! Dette er jo en supermandag!

Gametrailers er vel kurrant? De har både pre og post show så vidt jeg har skjønt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...