-Léon- Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Håper på et raskt svar. Men jeg har kjøpt Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 og får ikke til å aktivere alle 3 skjermene (BenQ 24" 2420/2450). Ser at står "*To support 3 displays, one of the monitors has to support DisplayPort" bruker 2x dvi + 1 hdmi. Det burde da gå fint eller? Bruker nyeste versjon av CCC. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Den ene av monitorene må være koblet til displayport på skjermkortet. Endret 4. juni 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det står at du må bruke DisplayPort hvis du vil ha tre skjermer, og du bruker 2 DVI og en HDMI. Da er nok problemet at du ikke bruker DisplayPort inngangen på en av skjermene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg må ha misforstått litt da. Såg at det var et fjerde hull på korte og kjente ikke igjen utseende. Det må være den som skal brukes til DisplayPort da, antar eg. http://www.elkjop.no...ayport-til-hdmi Funker den da? Eller det står jo mac da... Hmm Edit: Eller denne passer kanskje? http://www.lefdal.com/product/data/ovrige-dataprodukter/F2CD021EB/belkin-mini-display-port-til-hdmi-adapter Spiller vel ikke noen rolle om det er hdmi eller dvi jeg bruker den displayporten til? Endret 4. juni 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ett skjermkort har som regel bare 2 klokkesignaler, altså støtte for 2 skjermer. Skal du ha 3 skjermer må du ha 3 klokkesignaler, altså skjerm med Displayport (har eget klokkesignal i skjermen) eller du må ha en AKTIV Displayport adapter (klokkesignal i adapteret). Har skjermen(e) dine Displayport?. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Nei, skjermene hans har ikke DisplayPort. Gå for denne du. Like greit å koble 3 skjerm også med DVI når du først har de 2 andre skjermene på det. Viktig at du har aktiv adapter eller så vil det ikke fungere Endret 4. juni 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Kjøpte denne i et desperat forsøk med at det skulle hjelpe. http://www.teknikmag...ort%20-%20HDMI Aldri vært borti dette før. Det er vel bare til å koble hdmi til adepteren og så inn i skjermkorte. Eller må jeg gjøre noe annet på pcen? Den lyser grønn, om det har noe å si Endret 4. juni 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Du har forstått det riktig, spørsmålet er bare om det er en aktiv adapter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Du har forstått det riktig, spørsmålet er bare om det er en aktiv adapter. Nå har jeg ikke peiling på hva som er vanlig, og jeg spurte ikke fyren i butikken om det. Men hva må gjøres om det ikke er det, og om det er aktiv adepter så antar jeg at det skulle ha fungert? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det vil kun fungere om det er en aktiv adapter. Mange selger passive adaptere som kun fungerer med Macbooker Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Det vil kun fungere om det er en aktiv adapter. Mange selger passive adaptere som kun fungerer med Macbooker Kan ikke huske om jeg nevnte det for selgeren at det var en PC. Eneste jeg kan huske han sa var at jeg måtte huske å aktivere audio. Endret 4. juni 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei Leon. Bestill den ChristofferRudi linker til, velg leveringsted pickup point: Jernia ved siden av Bohus i Åsane. Billig frakt og kjapt levert.. Tar du det med posten kan det fort gå 4 dager + før du får den. Valg nr 2. Har du bil og kan hente, så kan jeg selge min for halv pris. Vi kan da møtes på jobben min i mrg(lunsj tid), som er ute ved Ågotnes. Send meg PM om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå