oddsmurf Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Er det noen andre en meg som har lagt merke til hvor voldsomt denne telfeonen har droppet i pris? På tre månder har den sunket fra et gjennomsnitt på 4500 til 2000 KR på store nettbutikker som Elkjøp og Komplett. Ativ S er jo i bunn og grunn en S3 med WP8 istedenfor Android. Samme skjerm, batteri, byggekvalitet og kamera. Er det noen spesiell grunn til at den droppet i pris, bortsett fra at det er komt nyere android telefoner på markede? Det har jo ikke komt noen nye WP8 telefonene på markede, så Ativ S er jo fortsatt en av de beste WP8 telefonene man kan få tak i. Var på utkikk etter en telefon til rundt 2K idag, og selvom jeg ikke liker WP8 kan jeg lære og leve med det til denne prisen. ^^ Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Der hvor jeg jobber er ihvertfall denne modellen på vei ut av sortimentet, og derfor er det valgt å droppe prisen på den. Den kom nylig på listen over utgående modeller, så da dumpes prisen. Hvorfor den skal ut har jeg desverre ikke noe godt svar på! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvis du har telenor så kan du kjøpe den med kontantkort til 990,- på Telenor.no. Kontantkortnummeret kan du jo kaste etterpå 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Der hvor jeg jobber er ihvertfall denne modellen på vei ut av sortimentet, og derfor er det valgt å droppe prisen på den. Den kom nylig på listen over utgående modeller, så da dumpes prisen. Hvorfor den skal ut har jeg desverre ikke noe godt svar på! Hvor mange Ativ S selges i forhold til andre mobiler? Der har du nok grunnen. Har aldri sett noen med en Ativ S. Lenke til kommentar
bollvar Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hvis du har telenor så kan du kjøpe den med kontantkort til 990,- på Telenor.no. Kontantkortnummeret kan du jo kaste etterpå Eg har eit djuice-abonnement, vil dette fungera med denne sjølv om han er låst til telenor? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Eg har eit djuice-abonnement, vil dette fungera med denne sjølv om han er låst til telenor? Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kan dere å google? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1460245 2 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg avbestilte fra Komplett og kjøpte med kontantkort fra Telenor. 1050 kr inkludert frakt. For den prisen ofrer jeg heller Android. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Telenor & Djuice er samme operatør (telenor) i praksis ja ..Og tusen kroner for Ativ S er utrolig mye telefon for pengene. Er vel labert salg er vel grunnen til pris droppet, Windows telefonene selger ikke knallbra og dropper ofte fort i pris. Som mobilforhandler sitter jeg enda med både Ativ S og HTC 8X foreksempel som ble kjøpt inn for rundt 3-4000 kroner som vi nå må selge med par tusen i tap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Bruker den identisk batteri som S3? Da de har så og si samme hw og like store batterier. Finner ikke 100% sikker informasjon på det. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg tok feil angående batteriet. Samsung Ativ Odyssey bruker samme batteri som S3, Ativ S har et 200 mAh større batteri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Fant ut det samme selv nå nettopp Hadde vært praktisk å kunne bytte på batteri mellom S3 og Ativ S når det trengs. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Da ramla jeg utpå WP igjen. Håper det funker bedre enn på Lumia 920. Skal hvertfall bli deilig å slippe unna S3en. Stock Android er greit på Nexus enheter, men med engang noen har fikla omså bare litt på det føles det uferdig og treigt.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Takk til "Vi tror du kan like dette."-boksen på Mine innlegg-siden her på forumet for at jeg fant veien til denne tråden. Kort oppsummert: Bestilt hos Telenor! Skifter ut en 3 år gammel Blackberry, så dette kan kun bli bra! 3 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei, ble litt for fristet nå å bestilte en jeg også. Får jeg teste å se om jeg skroter s3'en eller ativ s'en. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Jeg kjøpte en jeg også. Det er ganske billig for en (forhåpentligvis) ok telefon. Sånn forøvrig, det skulle ikke være noen som helst mulighet for å flashe telefonen med Android hvis jeg ikke takler WP8? Endret 3. juni 2013 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nope, har sjekket litt selv Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Darn! Jeg får vel min på fredag. Uansett blir det en stoooor forandring etter å ha brukt en SE K750i i 3-4 måneder. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Finner ikke med kun kontantkort på mine sider. Noen som linker? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/samsungativs#subscription=77192579&binding=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå