MohWarfighter Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jeg har bestemt meg for å bygge spill pc så jeg trenger riktig deler. Jeg har ikkevså god peiling på dette så jeg lurte på om noen kunne fortelle hva jeg må ha som foreksempel AMD eller Intel core greine eller skjermkort. Jeg skal kjøpe på netonnet. Jeg spiller 1-3 timer om dagen og spiller en del av det. Jeg vil ha den rask og god til videoer å spill(kjøre spill til høy grafikk). Jeg blir veldig glad for svar. Endret 25. mai 2013 av MohWarfighter Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Siden du ikke vet så mye, så kan du heller bare fortelle hva du skal bruke pcen til og hvor mye du har planer om å bruke på en pc. Så er det sikkert noen hjelpsomme folk her på forumet som kan hjelpe deg. Tråden din hører kanskje mer hjemme her 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Denne artikkelen kan være nyttig for generell lesning siden du har tenkt å bygge PC selv: http://www.hardware.no/artikler/bygg_pc-en_selv/45552 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå