Mitraa Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei jeg tenkte å lage en tråd for de som har kommet opp i skriftlig eksamen i psykologi 2 sånn at vi kan hjelpe hverandre med tips og informasjon Lenke til kommentar
ukjent94 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei! Har også kommet opp i skriftlig eksamen psykologi, har du noen øvingstips? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Skal også ha denne eksamenen. Vanskelig å si hva man burde lese på før vi får forberedelsesdelen. Så vi får vente å se til da. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Lykke til med eksamen! (Jeg studerer profesjonsstudiet i psykologi. Aldri hatt psykologi på VGS, men jeg kan svare på ting dere lurer på, sånn faglig. Er litt digg å få frisket opp i grunnlaget, før jeg har eksamen selv.) Endret 24. mai 2013 av Kakofoni 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kult! Får forberedelsesdelen den 29. om jeg ikke tar helt feil, så da blir nok en del aktivitet i denne tråden tenker jeg. Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg kom også opp! Forbereder dere før dere får tema? (altså idag) Kom gjerne med tips og råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 samme her! Spent på hva det blir imorgen. Lenke til kommentar
annek94 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei! Jeg kom også opp i psykologi i eksamen, men har ikke fått utdelt emne og slikt enda :/ Noen som har lyst til å publisere emnet, slik at jeg kan begynne å jobbe? Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Temaet er forebygging. Ett av de kjipeste temaene vi kunne ha fått, føler i hvertfall jeg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Forebygging av psykisk helse. Psykisk helse er interessant, men forebygging av det er meh. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Likte egentlig temaet jeg, er akkurat det samme som jeg hadde på tentamen! Men vi bør skrive litt om hvilke teorier og sånt som er viktig å ta med Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg har kun hatt heldags i Psykologi 1 gang... Pga sykdom og kjøretimer og slikt, og det gikk til h*******, tror ikke jeg helt forstår hvordan man skal bygge opp en tekst. Lenke til kommentar
lisa92 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 tror nok at det er lett å få en god karakter på en slik eksamen. Forebygging av psykisk helse er jo et svært viktig tema i læreboka, som også er veldig bredt. lykke til alle sammen :-) Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Kan det være noe lureri? At vi må trekke inn konflikter, kommunikasjon og forebygging innenfor det? Eller tror dere at det konkret blir psykisk helse, psykiske lidelser og helsearbeid? Endret 29. mai 2013 av Ohgenius Lenke til kommentar
annek94 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Temaet er forebygging. Ett av de kjipeste temaene vi kunne ha fått, føler i hvertfall jeg Tusen takk! Var ikke akkurat min lykke heller :/ Lenke til kommentar
lisa92 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kan det være noe lureri? At vi må trekke inn konflikter, kommunikasjon og forebygging innenfor det? Eller tror dere at det konkret blir psykisk helse, psykiske lidelser og helsearbeid? Kan det være noe lureri? At vi må trekke inn konflikter, kommunikasjon og forebygging innenfor det? Eller tror dere at det konkret blir psykisk helse, psykiske lidelser og helsearbeid? må ta utgangspunkt i at du kan få spørsmål fra hele boka! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mongorillaz Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 I og med at det bare står forebygging på forberedelsesarket, tipper jeg at det er ifra alle kapitlene. Er det noen som ikke bruker Psykologi 2 av cappelen damm? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 I og med at det bare står forebygging på forberedelsesarket, tipper jeg at det er ifra alle kapitlene. Er det noen som ikke bruker Psykologi 2 av cappelen damm? Jeg har aschehoug boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå