Gå til innhold

Iphone 5, S4 eller HTC One?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker du å være litt låst, og at det bare er en måte å gjøre alt på, eller liker du det åpent, hvor du kan bestemme det meste selv? Noen liker å ha det litt "sånn og sånn" og ikke bare "hva man vil". Om du liker å ha det "sånn og sånn" så kan du velge en iPhone, liker du at man kan gjøre litt hva man vil? Velg S4, liker du å gjøre alt, men samtidig ha designet til en iPhone? Velg One.

 

Jeg, som du sikkert skjønte har valgt One, da jeg liker å ha ting akkuratt som jeg vil. Min bror driter litt i sånt, og har en iPhone så alt bare er som det er. S4 er en utrolig kjapp android mobil som jeg ikke har prøvd enda.. Har bare prøvd S3 en del, den er kjempegod, men ikke helt meg.

 

Det du bør, er å dra i butikken å kjenne på de tre. Men keep in mind, du lærer deg iphone kjapt, og når du har lært iOS, så er det liksom ikke noe mer. Du må sette deg inn i mye mer med Android, men du kan også velge å ikke sette deg inn i noe... Bare bruke tlf. som den kommer.

 

 

Æhhh, rotete innlegg. Jeg hadde ikke kjøpt iPhone, fordi JEG, ikke du, syntes iOS er kjedelig. Jeg hadde da valget mellom HTC One og S4.. og jeg falt på One pga. den er fin og jeg er vant til SENSE (HTC Android) og ikke TouchWiz (Samsung Android).

 

 

Prøv dem i butikken, ikke mer jeg kan si. Det er mye du ikke "ser" i en Android mobil mens du er i butikken da. Jeg hadde en HTC Sensation i to år og fant fortsatt nye ting rett før jeg kjøpte One. Og jeg hadde ikke kommet inn i "custom rom" verdenen enda engang!

 

Kjøp iPhone hvis du driter langt i alt custom shit :)

 

Anbefaler: HTC One.... Gidder ikke å skrive hva jeg syntes er digg med den siden den har 10 000 6'er reviews ute på nett alerede som du kan lese :)

Endret av SLi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liker du å være litt låst, og at det bare er en måte å gjøre alt på, eller liker du det åpent, hvor du kan bestemme det meste selv? Noen liker å ha det litt "sånn og sånn" og ikke bare "hva man vil". Om du liker å ha det "sånn og sånn" så kan du velge en iPhone, liker du at man kan gjøre litt hva man vil? Velg S4, liker du å gjøre alt, men samtidig ha designet til en iPhone? Velg One.

 

Jeg, som du sikkert skjønte har valgt One, da jeg liker å ha ting akkuratt som jeg vil. Min bror driter litt i sånt, og har en iPhone så alt bare er som det er. S4 er en utrolig kjapp android mobil som jeg ikke har prøvd enda.. Har bare prøvd S3 en del, den er kjempegod, men ikke helt meg.

 

Det du bør, er å dra i butikken å kjenne på de tre. Men keep in mind, du lærer deg iphone kjapt, og når du har lært iOS, så er det liksom ikke noe mer. Du må sette deg inn i mye mer med Android, men du kan også velge å ikke sette deg inn i noe... Bare bruke tlf. som den kommer.

 

 

Æhhh, rotete innlegg. Jeg hadde ikke kjøpt iPhone, fordi JEG, ikke du, syntes iOS er kjedelig. Jeg hadde da valget mellom HTC One og S4.. og jeg falt på One pga. den er fin og jeg er vant til SENSE (HTC Android) og ikke TouchWiz (Samsung Android).

 

 

Prøv dem i butikken, ikke mer jeg kan si. Det er mye du ikke "ser" i en Android mobil mens du er i butikken da. Jeg hadde en HTC Sensation i to år og fant fortsatt nye ting rett før jeg kjøpte One. Og jeg hadde ikke kommet inn i "custom rom" verdenen enda engang!

 

Kjøp iPhone hvis du driter langt i alt custom shit :)

 

Anbefaler: HTC One.... Gidder ikke å skrive hva jeg syntes er digg med den siden den har 10 000 6'er reviews ute på nett alerede som du kan lese :)

 

Jeg vet ikke med HTC One, men min erfaring er at HTC er skrøpelige telefoner. Hvis du har en av dem må du vokte den med livet. En dråpe vann, eller ett fall i bakken er den ødelagt, sikkert fordi den er så avansert.

Lenke til kommentar

Min One har ikke falt i bakken siden jeg har behandlet den pent, min HTC Sensation falt derimot i asfalten alt for mange ganger, den fungerer fortsatt fint, og er i god stand.

 

Et fall i bakken, så er iPhone skjermen ødelagt, HTC One skjermen ødelagt og S4 skjermen ødelagt.

 

steve-jobs-on-iphone-deal-with-it.gif

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med HTC One, men min erfaring er at HTC er skrøpelige telefoner. Hvis du har en av dem må du vokte den med livet. En dråpe vann, eller ett fall i bakken er den ødelagt, sikkert fordi den er så avansert.

 

Det er ikke min erfaring etter 2 1/2 år med HTC Desire HD. Har brukt den uten beskyttelse og falt mange ganger i asfalten. Får selvfølgelig hakk på kanten hvor den treffer bakken, men har fungert helt normalt etterpå. Dråper men vann har heller aldri vært noe problem.

 

Har nå kjøpt en HTC One og kan ikke si noe annet at telefonen er helt rå! Anbefaler alle å sjekke ut denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung er i hvertfall en god og solid telefon. Min forrige HTC desire HD tålte ikke store temperaturforandringer. På et tidspunkt, en god stund etter en tur i regnet skulle jeg plugge inn headphones'a, også fikk jeg en slags bluescreen. Masse rare tegn, og ingen reaksjon. Leverte til reprasjon, fikk beskjed om at det var fuktskade. Hvis du vil ha en ålreit telefon som ikke er så avansert går du for samsung. På hjemmesiden til S4 kan du lese om alle de nye, morsomme funksjonene :)

Lenke til kommentar

Kanskje for en fem åring. Bruker du den logiske delen av hjernen din, og ikke er lat, så er det utrolig lett å skjønne det meste.

 

Edit: Oi, denne kom ut annerledes enn det jeg tenkte. Dette er ikke frekt ment. Les det med en glad stemme :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Kjøpte android pga:

 

Mer tilpasningsdyktig enn ios/wp mtp utseende og funksjonalitet.

Funker.

 

:)

 

Kjøpte HTC One pga:

 

Design og byggekvalitet.

Smooth

Rask

Top specced

Bra kamera, spesielt når du er steder med lite lys!

Sense versjonen av Android

Utrolig fin full-hd skjerm med så sinnsykt høy pixel per inc (ppi). Skjermen ser ikke ekte ut engang.. eller, den ser for ekte ut.

LYDEN! Wow. Kan ikke si noe på den. Sitter du ute på stranda med venner trenger du ikke en bærbar høytaller.

 

+ Mange fler ting.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jo lyden er knall og skjermen er amazing mtp ppi osv, men den er ganske nice på alle valgene og egentlig goes without saying.

 

Og ja, er mange mange småting som det som trekker opp og. Feks diverse Samsungting.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Dette med at den er "lett å skjønne" spiller overhode ingen rolle for meg. Har ipad så kan iOs, og har android-telefon fra før, så kan android også. Rooting og custom-roms driver jeg ikke med da jeg rett og slett ikke orker å tilpasse så mye, det eneste jeg tilpasser med er launchers og widgets, synes egentlig det holder i massevis. Takker for mange fine svar her!

Lenke til kommentar

Det gjør den da så absolutt ikke, ut fra det jeg har lest og sett av reviews.

 

Finn 2 tester der den ikke gjlør det da... mener ikke hjemmetest av Slai AS

 

Edit: kanskje den ikke er best å raskest på alt men totalpakken er bra, spesielt på grunn av at den er vanntett som betyr en del for mange.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

http://www.androidpit.com/galaxy-s4-htc-one-and-sony-xperia-z-cameras-compared

 

Såklart bare kameraet der.

 

http://m.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/samsung-galaxy-s4-vs-sony-xperia-z-vs-htc-one-vs-iphone-5-vs-lumia-920-1137666

 

Der er en mer allround greie.

 

http://m.androidauthority.com/galaxy-s4-vs-xperia-z-205446/

 

En med s4 vs xperia.

 

http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_sony_xperia_z-review-915p12.php

 

Enda en.

 

Ja jeg sier ikke den er dårlig, langt ifra. Knall mobil med et design noen garantert liker.

 

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...