Populært innlegg Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Er velbygd og atletisk som trener seriøst og ofrer en god del frittid på trening og i dag var intet unntak. De stengte tidligere enn vanlig i dag pga noe shit så jeg hadde under en time på meg for å få unna programmet. Mot slutten skal jeg bare gjøre noen enkle militærpress for å få en siste god pump, s¨å setter fra meg drikkeflaska på den eneste ledige benken mens jeg går for å hente vektene. Kommer tilbake og der er det ei frekk lita tutte som har funnet det for godt å feie bort flaska mi og ta over plassen for å fikle med barnevektene eller hva man skal kalle det. Er naturligvis en høflig fyr så jeg forteller henne at jeg satt flaska mi der for å demonstrere at benken var opptatt mens jeg henta vektene, og vil gjerne gjøre ferdig 2 raske set som er det eneste som står igjen på programmet mitt. Jeg måtte vente til hun var ferdig med hva faen hun dreiv på med (for teknisk korrekt muskelsammentrekning var de spastiske greiene henens ikke). Jeg prøde å forklare henne igjen at jeg egentlig hadde plassen før henne, men hun så bare på meg med et sjalu blikk og påsto at jeg måtte vente som alle andre. Til og med ei annen jente som hadde forvikla seg bort i frivektrommet, for oss som er der for å faktisk trene styrke, så på henne og rullet med øynene da hun nektet å gi fra seg plassen. Så kommer selvfølgelig den første nesevise fyren inn og skal fortelle meg at hun sitter der og jeg må vente. Prøver å forklare han hva som har skjedd på en høflig og ikke-autritær måte (siden jeg kunne plukka opp den flisa og arnoldpressa han i stedet) før jeg blir avbrutt av en annen fyr som gjentar det samme. Til slutt står fire "menn" der og hever stemmen til meg som om det er jeg som er den snyltende råtta der. Jeg kjenner det koker inni meg og går mot den største av dem for å vise at jeg ikke lar meg skremme av hvite riddere samme hvor mange de er, før den fordømte musa som sitter og okuperer plassen min roper på en av de ansatte (en mann selvfølgelig) som løser det hele med å be meg gå for dagen. WTF?!?! I garderoben etterpå spurte jeg en av de passive som bare så på om det var jeg som var urimelig her, og han støtta meg fult ut. Det eneste som skjedde var at den musa utnyttet mannelig beskytterinnstinkt for å få seg en plass hun ikke hadde rett på. Dere patetiske hvite riddere ler sikkert godt. Jada, dere fikk beskyttet en kvinne og vant et lite smil fra henne, samtidig fikk dere satt på plass en mann, og slipper å kveles av sjalusi, bitterhet og manneforakt i skyggen av en annens glans. men den eneste vinneren der var henne, og de største taperne er dere. Dere er taperne, fordi neste gang kan det være at dere er offere for ei sleip skank som forsøker å ta fra dere deres rettmessige plass på gymmen, på bussen, i arbeidslivet etc, og dere har da vært med på å opprettholde det systemet som vender seg mot dere i form av andre hvite riddere som ukritisk vil forsvare henne på bekostning av dere, uansett hvor urettferdig det er. Og dere oppnådde ikke DRITT med denne jenta, selv om dere sikkert tenker at dere er et skritt nærmere mus bare dere fortsetter i samme stil. Denne jenta vil tenke på de hvite ridderene som hennes spillebrikker som gjorde akkurat som hun ville, mens hun gliser bredt, mens hun vil se på meg, som sto støtt for det jeg mente var rettferdig samme hvor risikofylt det var, med ærefrykt, nysgjerrighet, beundring som sikkert også fører til en slags kåtskap når hun får sett seg selv i speilet å ser på den skitne piken som stirrer tilbake på henne og trenger en straffeomgang. Hun vant dette slaget, jeg vinner i lengden, og dere hvite, patetiske riddere taper, som de fabrikerte, uekte og ryggradsløse brikkene dere er. Spørsmålet er bare, hvor lavt er dere villig til å synke for en jente? Vil dere fortsette å ofre egen integritet, moral og selvverd bare for å ødelegge for en konkurent og skape en illusjon av at dere vinner noe som helst på å holde på sånn? Endret 13. mai 2013 av Kalkunkrøll 52 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Hvorfor arnoldpressa du ikke bare hele huset og kastet ut alle chicksa og dudsa sånn at du kunne være aleine in tha club? Edit; homie Endret 13. mai 2013 av Priim 85 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Ingenting viser hvor stor kronidiot noen er som når de tror størrelsen på bicepsen dikterer verdien på et menneske. 50 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Hvorfor arnoldpressa du ikke bare hele huset og kastet ut alle chicksa og dudsa sånn at du kunne være aleine in tha club? Edit; homie Fordi selv om jeg har en selvtillit ut av en annen verden, og tør å stå opp for meg selv som fører meg i de utroligste situasjoner, så er faktisk hendelsen sann, og jeg er fortsatt bundet til de fysiske lover, sev om jeg ikke følger dem slavisk sånn som hvite riddere, som er slaver for sine indre biologiske mekanismer og forsvarer potensiell sex samme hva det koster. 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Ingenting viser hvor stor kronidiot noen er som når de tror størrelsen på bicepsen dikterer verdien på et menneske. Har jeg sagt noe om verdi her? Det var min benk og jeg hadde markert den. Er du anarkist eller? Hvorfor støtter du da hvite riddere som forsvarer mus? 5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har jeg sagt noe om verdi her? Du tyr iallefall til å vise muskler fremfor til ord. Ikke noe positivt i mine øyne. Men du får lykke til 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Chad Thundercock Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Så jævlig beta du er ass. 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Fordi selv om jeg har en selvtillit ut av en annen verden, og tør å stå opp for meg selv som fører meg i de utroligste situasjoner, så er faktisk hendelsen sann, og jeg er fortsatt bundet til de fysiske lover, sev om jeg ikke følger dem slavisk sånn som hvite riddere, som er slaver for sine indre biologiske mekanismer og forsvarer potensiell sex samme hva det koster. Ja, ei dame tar og flytter drikkeflaska di og en utrolig situasjons har oppstått. 39 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 *Melder seg inn for å følge med på utviklingen i denne tråden* 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Snip Ekte menn står oppreist, både når de pisser og når de tar militærpress. Endret 13. mai 2013 av Primer4 23 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ekte menn står oppreist, både når de pisser og når de tar militærpress. Tror TS mener Arnoldpress 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Så jævlig beta du er ass. Heller en beta med integritet, enn en som poser som "alpha" fordi han kan gjemme seg bak resten av kveget samler seg i håp om å framstå på samme måte på vegne av en snyltende mus. Endret 13. mai 2013 av Kalkunkrøll 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Og hva faen er det som stopper han ifra og stå og ta arnoldpress? 6 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Og hva faen er det som stopper han ifra og stå og ta arnoldpress? Fordi jeg vil ha korrekt possisjon/vinkel på ryggraden. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Det er kjempealfa å bli vippet totalt av pinnen av en jente som flytter en flaske og så sutre om det på internett hvor man virtuelt skjeller ut mennesker som a) ikke var der, og b) ikke bryr seg. Nei, jeg klarer ikke dette. Too much fun. 40 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Heller en beta med integritet, enn en som poser som "alpha" fordi han kan gjemme seg bak resten av kveget samler seg i håp om å framstå på samme måte på vegne av en snyltende mus. Eg trur eg har lokalisert ditt bosted 13 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Selv hvite riddere blør - du skulle klasket den største av dem i ansiktet med en av penisene dine. Men fra spøk til revolver, og tilbake igjen. Bra jobba! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Hahaha, denne tråden.... Ingen, absolutt ingenting, hindrer en i å ta arnoldpress stående.. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nickless Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Hvite riddere? Really? 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg DJ_Dark Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Hei, jeg heter bitter. 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå