ottol Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Hei! Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg skal gå inn for å ligge i underskudd og fjerne fett, eller overskudd og legge på muskler, og derav også noe fett. Jeg heller mot å ligge i underskudd, da jeg ofte føler meg feit, eller hvertfall såkalt "skinny-fat". Så, om du var meg, hva ville du gjort? Jeg er forøvrig 180 høy, vekta er 79 kg, og ifølge badevekta har jeg en fettprosent på 17-18%, noe jeg ikke er fornøyd med. Her er et bilde tatt i avslappet posisjon. Tatt på kveldstid, ikke etter treningsøkt. Håper på seriøse svar, da jeg bruker altfor mye tid på å fundere på hva jeg skal gjøre, og begynner å bli veldig lei det. Edit: Fått svarene jeg trengte, så derfor fjernet bildet. Endret 13. mai 2013 av ottol Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 200kcal over vedlikehold å gunnet på, ville jeg gjort. Lenke til kommentar
ottol Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Kast badevekta di. Tror ikke det gjør meg noe mer sikker på hva jeg skal gjøre, gitt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tror at du hvertfall blir tynnfeit om du legger deg i underskudd. Min personlige mening og smak er at du nesten garantert hadde kledd å legge på deg bittelitt. Du trenger jo ikke bulke som en elefant og legge på deg 20kg fett selv om du går litt opp i vekt og får mer muskler. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tror ikke det gjør meg noe mer sikker på hva jeg skal gjøre, gitt. Seriøst, glem alt som heter fettprosent når det du har å gå etter er en badevekt fra clas ohlsson som helt tydelig har en feilmargin av en annen verden... Gå etter speilet, du er mer enn tynn nok allerede. Lenke til kommentar
ottol Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Seriøst, glem alt som heter fettprosent når det du har å gå etter er en badevekt fra clas ohlsson som helt tydelig har en feilmargin av en annen verden... Gå etter speilet, du er mer enn tynn nok allerede. Ah, slik ja. Og takker for svar folkens. Selv om det strider imot hva jeg selv føler om meg, og det kommer til å bli veldig "skummelt", så velger jeg å legge meg i et lite overskudd. Hva tenker dere om disse macroene? -Treningsdag: 10% overskudd - Kcal: 3000, Protein: 180g., Karbohydrat: 290g, Fett:130g. -Hviledag: 10% underskudd - Kcal: 2500, Protein:180g., Karbohydrat:220g, Fett:100g. Trener 5 dager i uken. Endret 13. mai 2013 av ottol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå