Gå til innhold

Den store Youtube-tråden! Diskuter dine og andres videoer. *Oversikt over kanaler* (Les førstepost|Oppdatert 12.10.2013


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Nedenfor har jeg satt opp en liste over forumets kanaler. Det kan være greit å få samlet alt på ett sted, slik at vi slipper flere titalls poster hvor folk maser om å se på deres kanaler. Det er bare å poste kanalen din her. Da vil det også være en fordel å skrive hva slags innhold det er på kanalen, og en trailer, så skriver jeg det opp under smile.png

Dersom du vil at din kanal skal legges til i førstepost, må du lenke til din kanal, si hva slags innhold du har, slik at jeg kan legge inn det, samt en video du selv velger. Hadde spart meg for en del tid :) Må minne om at dersom det er noe du vil ha endret på i førstepost, er det bare å si ifra, så ordner jeg det så fort jeg har mulighet :)

 

Regler:
- Hold deg til tema, og helst ikke snakk om alt mulig irrelevant
- Det er lov å reklamere for videoene sine her, men helst ikke spam mange poster etter hverandre med dem. Skal du ha fler om gangen, legg dem i spoiler.

Ellers er det forumets retningslinjer og andre regler som gjelder som vanlig.

Liste over diskusjon.no's youtube-kanaler:


BananLaks - John Dopes
Content: Her dukker det opp varierende videoer. Noen gode redigerte, samt en haug med uredigerte klipp av spill, biler, 10 hour-videoer osv.
Trailer:



Jonathan:D - MeZiree
Content: En fet, norsk gamingkanal proppet full med hva du måtte ønske av Minecraft, Fail-vids, drifting osv. I tillegg til fifa, og muligens spill som cod i framtida.
Trailer:



IcedInsanity - IcedInsanity
Content: En kul kanal for spesielt fifa-interiserte. Veldig god og entusiastisk commentary fra denne fyren. Anbefales å se på.
Trailer:



Rudde93 - CrazyNorPro
Content: Her går det i noe av det de fleste av oss gutta elsker. Nemlig eksplosjoner og alt mulig kult. Veldig kult å se på. Ikke mange videoer, men de som er der, anbefales å se.
Trailer:



Fillfall - Fillfall
Content: En norsk commentary channel med forskjellig gameplay. Det går for det meste i spore, minecraft osv. Det kommer også en engelsk kanal opp om en stund
Trailer:

 

 

Titanium87 - TitaniumExperiments

Content: En perfekt kanal for deg som er interessert i spennende eksperimenter. Blant annet om eksplosiver, elektro, lithium, hvordan lage falsk snø og mye mer.

Trailer:

 

 

VegardBS - Vegard BS

Content: Diverse timelapses og andre kule videoer.

Trailer:

 

 

Kvisvik - A. Kvisvik

Content: Her går det i minecraft, FTB modpack, game dev tycoon, amnesia osv. Mange underholdende norske videoer.

Trailer:

 

 

BirgerCaC - Birger Cacyou

Content: "Jeg regner med å legge ut en rekke filmer av fyrverkeri på kanalen. Jeg vil satse mer på filming i år og jeg vil ikke bare lage filmer av fyrverkeri, men andre filmer også :)"

Trailer:

 

 

 

 

 

 

 

Da er det bare å prate. All prat innen youtube er greit. Post gjerne dine egne videoer, eller andres videoer om du vil. Diskuter gjerne om kanalene til folk, eller bare snakk generelt smile.png

Endret av BananLaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk så har jeg aldri sett på videoene hans. Tror ikke jeg orker å gjøre det heller. Hva er videoene hans om egentlig?

Han finner disse "viral" videone, som for eksempel en Panda på vannski, eller en mann som sklir over en kiosk med bananer og tar fyr. Så lager han mye oppstyr rundt videoene og vitser om det. Det er vel egentlig det.

Lenke til kommentar

Han finner disse "viral" videone, som for eksempel en Panda på vannski, eller en mann som sklir over en kiosk med bananer og tar fyr. Så lager han mye oppstyr rundt videoene og vitser om det. Det er vel egentlig det.

Hørtes...spennende ut. Har veldig mange youtubere og se på, så har egentlig ikke tid til å se på flere. I tillegg til at jeg arbeieder med mine egne videoer.

Dere vet "Top 10-lista" med de som har flest subscribere? VEVO burde ikke være med der. De jobber jo ikke med kanalen i det hele tatt i forhold til andre folk

Jeg er helt enig. Alle de "populære" fortjener ikke alltid å være på topp. Det er så uttallige mange bedre youtubere som lager hundre ganger så bedre videoer, og bryr seg om dem, som heller burde vært der. Det er ganske trist egentlig

 

Oppdatert førstepost. Si ifra om det er noe spesielt som mangler :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på dem som lager gode videoer, jeg tenker på de med flest subscribere....

Det er sant. Leste ikke innlegget godt nok jeg da.. Men enig i det også. VEVO har jo som sagt ingenting med youtube å gjøre, utenom at de legger ut musikkvideoer som ikke er lovlig på andre måter

 

Hva synes dere forresten om videoen jeg lastet opp? :)

 

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det bare er 30 fps på youtube? Hadde det ikke vært bedre med 60?

Kan være noe med at da youtube ble laget, ble det laget for 30fps, og de har ikke gjort noe med det i senere tid. Hva grunnen er til at de ikke har utvidet til 60fps, er jeg usikker på. Har googlet det, men finner ikke noen ordentlig grunn.
Lenke til kommentar

Jeg gamer for det meste selv og ser ikke mange gaming videoer på youtube egentlig. Men hører ofte litt musikk der for å få sanger med lyrics. Ellers bruker jeg youtube fint lite (:

Ser en del på youtube jeg. Blir ikke like mye mer nå, da jeg også laster opp en del dit. Blir litt tid som blir brukt på det :p

 

Ser på noen gaming-videoer, men bruker det også til å finne litt musikk slik som du :)

Lenke til kommentar

Nei, men jeg så faktisk litt på youtube i går. Så på folk som hadde kappløp på autobanen og kødda med politiet osv :D Sykt gøy å se på, men kom til noen ulykker også som offtest endte med døden....

Det er mange slike videoer der hehe. Du kunne ikke linket til videoen? :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...