Gå til innhold

Mourinho-sagaen - Hvor ender han opp?


Latias

  

39 stemmer

  1. 1. Hvor havner Mourinho?

    • Chelsea
    • Manchester United
    • Annen klubb
      0
    • Hvem er Mourinho?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å få opp håpet om at han skulle komme hjem den siste tiden, men nå som SAF har trukket seg tror jeg kanskje han kommer til å prøve å skape sitt "livsverk" der. Fra United sin side er det litt win-win, enten ser han på det som en langsiktig utforming (nå som han har klart absolutt alt annet...), eller så blir han noen år mens Solskjær modner som manager...

Lenke til kommentar

Mourinho til Chelsea, og Moyes til Man U. Merk mine ord. Av en eller annen grunn så synes jeg at det på en måte er en link mellom Man U og Everton. Tim Howard kom fra Man U, Saha kom fra Man U, Phil Neville kom fra Man U og Rooney kom fra Man U til Everton. Tenkte dette faktisk lenge før ryktene begynte å svirre.

Lenke til kommentar

Greit, han sa det ikke direkte, men man trenger ikke akkurat å være rakettforsker for å tolke intervjuet hans etter Dortmund-kampen.

 

Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne noe når man ser på alle kommentarene han har kommet med de siste ukene. Han forsvinner etter all sannsynlighet. Men når han faktisk sier på gårsdagens pressekonferanse at han planlegger å bli i Madrid blir det helt feil å skrive "Han har sagt at han ikke blir i Real.".

 

En uvitende som leser det vil gå utifra at han faktisk har sagt det, og med det sprer vi usannheter. Noe som har blitt utrolig vanlig i disse twitter-tider, og det irriterer meg gang på gang.

Lenke til kommentar

Chelsea. De er som skapt for hverandre. Gir alt for å vinne de neste 3-4 årene uten en tanke på fremtiden.

Dersom man bestandig har suksess i nåtiden, så betyr det vel også at man har suksess i fremtiden? Ekstrapolering av nåtiden om du vil.

Lenke til kommentar

Nå bygde faktisk Mourinho et lag som kunne vært i toppen i lang lang tid, men all bytting av manager osv har klart å rive ned det laget. Det tok jo 6 år fra Mourinho la sin siste stein, til Benitez begynte å grave ned i sementen. Kommer han tilbake nå vil han begynne fra start igjen og vil få langt større makt over klubben enn han hadde fra 04 til 07. Så det er fult mulig at den planen han kan få til i Chelsea vil være en herlig grunnstein over lang lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...