Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Start


Brann89

Anbefalte innlegg

post-196918-0-24879600-1367964069_thumb.jpg

 

Vs

 

post-196918-0-86776000-1367964081_thumb.jpg

 

9 Mai 2013

Brann Stadion

Tv 2

Dag Vidar Hafsås

 

Da er det duket for nok en Brann kamp. Kampene kommer tett på nå og denne gangen er det Start sin tur. Kampen vil bli spesiell, siden Mons Ivar Mjelde kommer tilbake til Stadion, denne gangen som motstander. Selv håper eg han får en varm velkomst og kanskje vil Mjelde sangen runge på Stadion?

 

Opdal er også tilbake, keeperen som var med å vinne TL i 2007, men som etter den tid og med et trøbblete kne, aldri har kommet tilbake til der han en gang var. Han får nok ikkje høre " Verdens Beste Keeper", men akkurat det tviler eg på han tenker så mye over.

 

Brann har forsatt en god del skader i forsvaret, så denne kampen er også duket for nye fjes i Brann laget, da mest sannsynlig Henrik Gjesdal vil gå inn i midtforsvaret og danne stopperpar med Korcsmar. Også fremme på banen må noe hul bli tettet igjen. Haugen fikk sitt 3 gule for sesongen og må sone, her kommer nok sokolowski inn, selv om eg heller ser Barmen bli brukt. Mohus spilte mot Sogndal, pga ryggskade for piotr, men Mohus fikk hjernerystelse og tvilendes til denne, men Piotr seier selv han er klar, så da er iallefall eg litt mer trygg på seier. Ellers så vil nok laget bli det samme.

 

Mest sannsynlig lagoppstilling: Piotr - sævarsson - Korcsmar - Gjesdal - Fakiri - Askar - Sokolowski - Badji - Nordkvelle - Pusic - Huseklepp

 

Håper vi får sett Finne, Larsen og Barmen iløpet av kampen. Ser helst at Finne får mer enn 5 - 10 min, får ikkje han spille noe særlig og drar pga dette, da skal jaggu Skarsfjord få svare for seg.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...