*F* Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg er sikkert ikke den eneste som får opp folk som liker et eller anna tilbud på siden til "Idar Vollvik" på facebook. Hos meg er det 12 venner som liker han, og totalt 132 562 som liker han Det betyr at ca hver 50-ende inbygger i norge liker han her. http://www.facebook.com/idar.vollvik Spørsmålet er hvorfor? Hva er så spessielt med han her? og hvorfor er det så mange som liker han? han er jo bare en foretningsmann. http://no.wikipedia.org/wiki/Idar_Vollvik Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Fordi han er en mediafigur som har gjort masse artige sprell. Og så sponset han Brann heftig årene opp mot at vi vant gull Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Sikkert på grunn av diverse konkurranser som har blitt kjørt. Enkel måte å få masse likes på, siden spammes jo med reklame. Endret 6. mai 2013 av dotten☻ 4 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Han begynte på 0 og ble millionær. Det er nok for å få respekten min iallefall. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Var det ikke han som mistet formuen på aksjer og diverse andre ting? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Var det ikke han som mistet formuen på aksjer og diverse andre ting? dets temmer Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg liker han pga. at han stilte opp på McDonald-reklamen (De snakket om hvem Maccern passer for, og han var i bildet når "For noen som har mistet alt" eller noe sånt), og er sporty. Han startet på nytt! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du liker han for at han takket ja til å få masse cash og pr for å være med i en reklame? haha Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Han gir ikke opp..Kan ikke mislike en som bygger seg opp, for så tape alt og så satser alt igjen med ganske god suksess.. Ikke minst han har jo god karisma. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du liker han for at han takket ja til å få masse cash og pr for å være med i en reklame? haha Ja. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Han er en trivelig kar privat og rimelig energisk. Får meg alltid til å ville gjøre kreative ting når jeg hører ham snakke. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Vel, jeg er ikke fan på facebook, men jeg synes han virker som en over gjennomsnittet smart person ^^ Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vollevik er norges svar på Steve Jobs, syntes nå jeg. Dessverre tok det jo en litt annen vending for Vollevik, han har jo nærmest blitt heksejaget siden han startet opp på nytt med Ludo. Liker ikke vollevik på facebook kontoen min, men jeg liker hans pågangsmot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vollvik, ikke Vollevik. Bestemora mi er nabo med mora hans på gamlehjemmet. Ooh, og han var en lengre periode svirebror med pappas fetter, så i min fars fetters 60-årsdag, var Idar Vollvik min andre bestemors bordkavaler (hun ble også bydd opp til dans av Terje Tysland, men det er en annen historie). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Mhm. Fremdeles bare 12 venner som liker han som sistgang, men fremdeles kommer det på forsiden av facebook igjen... mhm,... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Han Vollvik like vi itj i Trøndelag......han Nikkelsen derimot Jeg liker han pga. at han stilte opp på McDonald-reklamen (De snakket om hvem Maccern passer for, og han var i bildet når "For noen som har mistet alt" eller noe sånt), og er sporty. Han startet på nytt! lulz Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 "likes" er ikke nødvendigvis at folk liker han. Jeg liker fyren egentlig - utifra det jeg har fått med meg fra han. Han virker rett fram og tar seg ikke selv så høytidlig. Han er ikke redd for å satse. Men hverken jeg eller mine 'venner' på FB har trykt 'like' på siden hans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Han Vollvik like vi itj i Trøndelag......han Nikkelsen derimot Jeg vet nå ikke det, vet av mange trøndere som liker ham. Det være seg om de kommer fra samme sted som ham eller ikke. Og hvem søren er Nikkelsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg vet nå ikke det, vet av mange trøndere som liker ham. Det være seg om de kommer fra samme sted som ham eller ikke. Og hvem søren er Nikkelsen? Du går jo fem på mht trollinga mi Nikkelsen er Jack Nicholson , er bare en "intern" spøk hvor jeg etteraper Trond Kirkvaags trønderparodi Skremmern Var bare spøk , ikke ta alt så gravalvorlig...he he Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg har ikke tatt noe alvorlig i det hele tatt, jeg har svart saklig, greit nok, men alvorlig? Den må du lenger ut på landet med, kid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå