Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun egentlig verdt mer?


Anbefalte innlegg

Vært på to dates med henne. For the record så er hun nydelig, men lever ut rykte sitt som umulig å få åpna beina på, foreløpig. Begynner å bli temmelig desperat etter sex siden jeg har vært singel i snart to måneder så hadde vært greit å få kommet i mål med skjønnheten nå. Skal ut igjen på fredag da og da tenkte jeg å bare kjøre på for å få henne til sengs så har invitert henne hjem til meg på litt fin vin og en bedre middag nå, selv om det sikker er forgjeves.

 

Greia er at jeg hadde en pulevenninne før som jeg vet fortsatt har følelser for meg. Hun er ikke like fin, men er garantert villig og jeg veit hva jeg får i henne. Har derfor invitert henne hjem til meg på lørdagen siden jeg nesten var sikker på at jeg ikke får hun jeg driver og dater med i sengs denne gangen heller. Men hun sendte meg en melding og sa hun gjerne vil ligge over siden eksen hennes har ungen i helgen og hun ser ikke poenget med å reie hjem sent til tom leilighet.

 

Så nå er jeg forvirra. Kan ikke ha ekspulevenninna over på lørdag når daten skal ligge over, men tviler på at jeg får ligget med daten uansett. daten gir lavest sjanse for sex i helga, men er et bedre og mer attraktivt alternativ når jeg først får henne, mens eksFF er nærmest garantert et ligg og en rask vei til å få slutt på tørkeperioden og frustrasjonen, men da kan ikke daten ligge over og det er en sjanse for at FF tar det som en avvisning også, så jeg må se meg om etter en trejepart. Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får jeg lov til og si tragisk ? Idiotisk at du skal bare prøve og få kvinnfolk i sengs fordi stakars liten har ikke hatt sex på 2 månder. Om du absolutt skal dytte den i noe så ta hu som du tydligvis har feid over flere ganger ikke utnytt jenter som helt klart har en viss standar. Om hu er tilbakeholden på sex er det fordi hu er ute etter et forhold og ikke et ligg, dvs at når dere evt skulle hatt sex kan du nok anse deg selv som godt på vei inn i et forhold. Og om du forventer sex etter andre date, vell da har jeg noen nyheter til deg..

 

Først og fremst så kan du la vær å skjule sjalusien din bak et dårlig påsmurt lag av moral og dømmende svada. Nummer to - det er tredje date. Og nummer tre, på hvilken måte utnytter jeg henne? Hvis hun bruker sex som et forhandlingsmiddel så må vel jeg også få lov til å forhandle om sex? Skal jeg belønne henne for å spille kostbar og forsøke å få mer av meg enn jeg er villig til å gi, og skjemmes over at jeg har mine egne ønsker her? Jenta har alt fått barn med en annen mann, hun trenger tydligvis ikke et forhold for å ha barn med noen, men for å ha sex med meg skal hun ha et forhold? Føles som å betale full pris for en bruktbil bare fordi den er nylakkert, noe stuter gjør, og jeg orker ikek se meg selv i speilet som en stut. Hadde vært greit med et litt mer nyansert svar på det jeg spør om, og et RÅD til MEG, og ikke moraliserende fordømminger for å gi seg selv et klapp på skuldra altså. Ærlig talt.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gi faen i ligget for en helg. Det kan du ta igjen seinere.

Gi faen i ligget for en helg. Det kan du ta igjen seinere.

 

Nja et ikke om jeg kan ta det igjen. Ser for meg at eksFF backer ut hvis jeg sier at jeg må utsette helgebesøket og har ikke noen tredje alternativ i sikte akkurat nå. Tror det er lettere å få kanselert med daten å få en ny sjanse så lenge FF ikke finner ut av det og begynner ryktespredning.

Lenke til kommentar

Helt seriøst? Det virker som sex er alt du vil ha, så bare velg hun pule venninnen din, hun andre er for god for deg. Ikke rart kvinner vegrer seg for å ha samleie når overkåte idioter som deg lusker rundt... Noe av det du skriver her er moralsk forkastelig, sammenlikner henne med en bruktbil fordi hun har fått barn!? Skam deg. Vis jenter litt respekt.

 

Hadde ikke giddi å kommentert hvis det ikke var for at det tydligvis er tre andre nek som er enig med deg, men idioti må ikke få stå uforsvart. Jeg tjener bedre enn henne og er bedre trent enn henne, jeg har mer kontroll på livet mitt enn det hun har hatt tidligere som har blitt ung alenemor. Det er ingenting med henne som gjør at hun er for god for meg. Er du en av de mange nautmennene som gir kvinner en verdi simpelt fordi de er kvinner? At de er verdt å ta vare på bare fordi de ønsker å bli tatt vare på å bli tilbudt mer enn bare sex? Du kjenner ingen av oss og du tar skrekkelig feil når du sier hun er for god for meg, det er jeg som er catchet hvis vi skal begynne å pirke på verdier her. Jeg gidder ikke spille med åpne kort å la mediokere få all morroa for seg selv bare fordi de er villige til å selge seg billig for sex. IKKE legg skylda på MEG for at kvinner VEGRER seg. Det er på grunn av menn som DEG og andre, som villig hopper inn i forhold med dem og lar dem flytte inn og dra nytte av at en mann skal være oppoffrende å gi kos, trygghet, være forsørgende som gjør at de holder igjen med sex og bruker noe så primitivt for å få mer enn sex tilbake, fordi du er BILLIG og er med på mye mer enn du strengt tatt hadde trengt m du innsåg at du har sexuell verdi alene og ikke behøver å kjøpe hele fordømte kua for forskyne deg av melka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva du vil gjøre er et valg du selv må ta. Selvsagt er det mye moralisering her i tråden, men det er jo å forvente av et forum som dette.

 

Kan du ikke bare møte begge da? Det kan jo være koselig å sove med daten selv om det ikke blir noe sex. FF-en kommer vel ikke tidlig på morgenen?

 

Fordi hun ligger vel ikke over for å bli sendt hjem på morgeskvisten heller. Hun skal vel ha frokost, bruke noen timer på å komme seg før hun planlegger buss hjem osv. Blir fort formiddag før hun drar, hvis hun i heletat tenker å dra, og da står jeg igjen med oppvask, rydde opp og fjerne oppredd sofaseng, eventuelt sengetrekk i senga hvis hun vil dele seng som ikker er usansynlig, har noen ærend og noe på jobben som bør blitt gjort unna så har absolutt ikke tid til å møte ff hvis jeg ikke får formiddagen til å ornde opp etter daten.

 

Som sagt jeg ser på hun som litt fleksibel. Jeg tipper det ville vært lettere og avlyst på daten og fått en ny sjanse, mens ff er veldig emosjonell, tar seg nær av ting og kan å slå seg vrang, så å avlyse med henne betyr mest sansynlig at det ikke blir noe senere heller.

Lenke til kommentar

Jeg tjener bedre enn henne og er bedre trent enn henne, jeg har mer kontroll på livet mitt enn det hun har hatt tidligere som har blitt ung alenemor. Det er ingenting med henne som gjør at hun er for god for meg.

Så å tjene bedre og være bedre trent er "verdier" som overgår andre, sånn uansett? Nei, vet du hva. En venn av meg er ikke mer verdt enn en annen, bare fordi h*n løper rundt som en idiot på et treningssenter og tilfeldigvis har en jobb som betales bedre. Hva slags moraler er det du går rundt med?

Unge alenemødre tar (som oftest) og har mye ansvar. Du aner ikke. Hvorfor situasjonen har blitt slik kan ha så veldig mange forskjellige grunner, og du skal aldri dømme noen for det.

 

Ang spørsmålet ditt: gå tilbake til FF og håp at hun gidder å bruke mer tid på deg. Det virker som din beste sjanse til å få det du vil ha.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...