Colin. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Liverpool - Chelsea Premier League 21-04-2013, 17:00. Anfield ------------------------------------------------------------------------- R.I.P Anne Williams JFT96 ------------------------------------------------------------------------- Dette er en kamp jeg har sett frem til lenge. Legenden kommer tilbake. Måtte han en gang i fremtiden igjen blir Liverpools trener. Unner han en fair sjanse uten eiere som ødelegger. Han var på vei mot gullet, og ville nådd det under stabile omstendigheter. Tror dette blir en åpen og underholdende kamp. Gleder meg! ------------------------------------------------------------------------- 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Legenden...? Håper faktisk på Liverpool her. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 For en førstepost. Jaja, pleier å være gode kamper. Tipper: Cech Azpilicueta - Luiz - Cahill - Cole Ramires - Mikel Oscar - Mata - Hazard Ba/Torres Cahill og Cole er usikre, men var med på forrige trening. Aner ikke hvem som starter mellom Ba og Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Legenden kommer tilbake. Måtte han en gang i fremtiden igjen blir Liverpools trener. Nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Det perfekte scenarioet ville helt klart vært om Torres og Benitez senket Liverpool skuta. Men jeg er pessimistisk og negativ etter at Justin forlot Norge så fort og tror Liverpool vinner, dessverre. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Håper på Liverpool her av den enkle grunn at jeg gjerne ser Chelsea miste CL-plassen Han var på vei mot gullet, og ville nådd det under stabile omstendigheter. Det tviler jeg sterkt på. Liverpool hadde en så si perfekt sesong og overpresterte vanvittig i 08/09-sesongen. Benitez satset på førstellveren skulle holde seg skadefri, og det gjorde den så si hele veien. Ingen plan B dersom Gerrard eller Torres skulle bli skadet. Masse flyt og marginer, og likevel vant de ikke ligaen. Når man ikke vinner da, så er det ganske langt fra. Endret 19. april 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Liverpool overpresterer alltid når de vinner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Ungguttene banket nettopp Liverpool 4-1 over 2 kamper. Håper vi kan følge opp. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Benitez -- Taktisk Geni Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) De vitsene om Benitez begynner å bli like kjedelige som vitsene om Torres. Endret 19. april 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Liverpool taper ikke mot chelsea i ligaen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Aldri veldig optimistisk foran Liverpool-kamper, tipper det blir en kjedelig uavgjortkamp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Liverpool FC @LFC 8m Anfield will stage a minute's applause prior to Sunday's game in memory of Anne Williams & those affected by the Boston Marathon attacks. Håper London-fansen holder kjeft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hadde vært verre om det var ett minutts stillhet. Nå skal de jo klappe. Altså applaudere. Jeg frykter Hazard i dag. Tror han kommer til å skape store problemer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jommen, hvordan greide jeg å overse det. Veldig lurt av LFC med applaus fremfor stillhet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Går med Liverpool-trøye resten av dagen om Liverpool vinner. Endret 21. april 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Går med Liverpool-trøye Hvorfor har du det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Sikkert fake som er kjøpt i Tyrkia, håper jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor har du det? Har søsken som har det. =) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Chelsea Analysis @ChelseaAnalysis 6s Chelsea line-up vs. Liverpool: Cech - Azpilicueta, Ivanovic, David Luiz, Bertrand - Ramires, Mikel - Hazard, Mata, Oscar - Torres. #CFC Cole og Cahill fremdeles ute. Torres på et nytt formtap fra kick-off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå