ekwathne Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Da er endelig Age of Empires 2 HD Editon ute og det er igjen på tide å gå til kamp. Det nå 13 år gamle spillet er tilbake i en ny og polert utgave. Nye og forbedrede animasjoner, større oppløsning, Steam Workshop osv, men fortsatt gode gamle AOE. Men den største forbedringen er at multiplayer delen er nå steam kompatibel så man slipper å styre med programmer som Hamachi og GameRanger for å spille online. Tanken bak tråden er at vi kan sammen dele steamid med hverandre så man kan arrangere spill mot felles forumbrukere. Det har vist seg å være populært tidligere så det prøves igjen. Spillet kan kjøpes på Steam til den nette sum av 17,09€. Forumbrukere som spiller AOE2HD: (link til steamprofil) ekwathne Nitrius Grelling (-bLaZiNg^DuCk-) Datasmurf Heradon Malmern PalmIsland (Tricell) Ønsker du å være med på moroa kan du poste steamid her i tråden. Tidligere tråder: AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi AOE 2: The Conquerors - kamper via GameRanger Også vært å følge forumtråden Diskusjon rundt Age Of Empires 2 HD. Vell møtt på slagmarken! Endret 9. april 2013 av ekwathne Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er med på noen kamper etterhvert jeg, dog håper de for has på ytelses problemene, uansett steam id'en min er: Nitrius Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Steam-id: 1992638 edit: kan linke til steam id'en når jeg kommer hjem Endret 8. april 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen flere som sliter med veldig lagg i multiplayer? hadde fort 2000 ping til alle jeg spilte med og en forferdelig framerate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er glatt med på MP, men jeg er ikke spes god på kamper som varer under 2 timer, og enda dårligere med 5-10 sek lag. Datasmurf Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Jeg hadde tenkt å lage en slik tråd ekwathne Uansett, jeg opprettet en gruppe i Steam for et par dager siden. For oss som spiller AOE2 HD. Gruppen heter AOE2 Norge, meld dere gjerne inn her. Jeg håper også å få dratt i gang noen tournaments for de som har lyst til å være med, om interessen er der. Steamgruppen: http://steamcommunit...roups/AOE2Norge Min STEAM-ID: Heradon Endret 8. april 2013 av Heradon 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen som blir med nå eller? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Blir muligens med på noen kamper. Bare å adde i vei viss du har lyst. Steamprofil: Malmern Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Får inderlig håpe de kommer med en patch snart. Bare problemer med å spille online foreløpig... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tror vi bør vente til å imorgen da det evt kommer patch. Har blitt disconnecta fra Steam mens jeg har spilt et game også lukka spillet seg. Tillegg fikk jeg nå 2 out of sync's på rappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg er med på dette, og min Steam ID er "PalmIsland". Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Etter å ha reinstallert spillet som anbefalt i diskusjonstråden, har jeg ikke hatt noen som helst problemer med å spille idag. Hvis noen føler for å spille ikveld er det bare til å gi en lyd på steam om jeg er pålogget. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Rart at dette spillet skal lagge så sinnsykt. Mens nyere strategispill kjører glatt som bare det. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Noen som er med idag? Hvis det er mer stabil nå vel og merke. Kan prøve å få med endel på samme lobby. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Jeg er nok på Steam i 7-8 tiden om du vil spille da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Rart at dette spillet skal lagge så sinnsykt. Mens nyere strategispill kjører glatt som bare det. Vel, det er jo 14-15 år gammel 'netcode' da, så det er ikke så rart i det hele tatt. Hvis man leser litt om hvordan de har jobba med den, er det fullt forståelig. Var vel 14.000 linjer kode eller noe sånt. Det meste hulter til bulter med MS Gaming Zone eller hva det het og diverse andre ting og tang man trengte for å spille MP av dette i '99. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har prøvd meg litt på multiplayer i nye HD, men jeg er mer av typen som liker å spille noen timer, bygge stor by med gode forsvarsverk, mens de fleste jeg har spilt med vil bare "rushe" på og bli ferdig Får vel holde meg til single player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå