Gå til innhold

[Løst] Dxtory funker ikke optimalt lenger


Gjest Slettet+412

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Som det står i emnetittel så funker ikke Dxtory optimalt lenger. Jeg driver mye med YT (YouTube) på fritiden og må få dette fikset snarest mulig om mulig.

Jeg oppgraderte litt før påske fra en i5 760 @ 4,0 GHz, 8GB med RAM og et single 7970 kort til i7 3930K @ 4,4 GHz, 16GB med RAM som er klokket til 1866 MHz og 2x 7970 kort som kjøres i CFX. Problemet er at etter jeg har recordet så kan man se tydelig på videoen at det er masse hakking på en eller annen måte. Det er ikke microstuttering, frame drop eller tearing av noen slags bare så det er nevnt.

 

Jeg prøvde nylig å recorde litt BF3 men når jeg springer og snur meg så kan man tydelig se at videoen er "herpa" for å si det slikt. Det er uakseptabelt å se på. Man føler at det er en slags delay i selve videoen. Jeg har prøvd ulike metoder for å prøve å løse dette mysteriet men har endt opp med nada suksess.

 

Screenshots av innstillingene jeg bruker (Se bilder under).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunnen til jeg bruker x264 er pga. jeg fikk det som tips. Det har ikke funket noe særlig bedre enn de andre codec'sene. Har prøvd Dxtory sin default codec uten hell. Lagrith var ikke noe særlig bedre.

 

 

 

Det var anbefalt med 2-4 tråder til Dxtory men følte at jeg måtte sikte litt høyt for å oppnå resultater...

 

 

 

Setter pris på all hjelp!

 

Test-video vil bli lagt ut senere om jeg får tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Prøvd å skrive til SSD'en men oppnår samme resultat. Prøvd FRAPS og MSI Afterburner men får samme resultat ser det ut som? Jeg er så fucked..,..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan være at dem ikke liker CFX/SLi perhaps. Kan prøve etterpå. :)

 

 

Veeeent, MSI Afterburner bør jo!?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...