Linepusle Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Aprilfest 2013 - Linepusle - Vårens skygger og kontraster Bruker: Linepusle Utfordring: Se vårens skygger/skyggesider og mestre kontrastene Deltakernivå: Pingle, sannsynligvis... Utstyr: Nikon D40, AF-S DX NIKKOR 18-200, f/3.5-5.6G, NIKKOR 35mm 1:1.8G og kitobjektiv 18-55. 2 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Da var jeg i gang. Skygger kan bli vanskelige, så jeg må nesten legge mer vekt på skyggesidene av våren. Dagens bilde er i den kategorien: 1. april Sølevann: 1/30 s., f 10, ISO 200, 50 mm Endret 7. april 2013 av Linepusle 3 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det ble jo "soft" og vakkert.....så en del slikt da jeg vandret i dag ja..(men du greide å utnytte det bedre ) Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Passende valg av lukkertid gjør dette bildet synes jeg. Ser nesten ut som røyk. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sølevann likte jeg godt. Veldig abstrakt og kunstneriskt:-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sølevann? Ser jo ut som en lekker strand på sydligere bredder med klart og blått hav. Du har nok lekt deg litt her, flott diagonal forresten. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Flott sølevann, fargelagt av reflekser fra en blå vårhimmel Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Flott diagonal i dette sølebildet- Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takk for gode tilbakemeldinger! Jeg har ikke gjort stort med motivet, bare gitt ørlite mer kontrast. Grunnen til det spesielle mønsteret var at vannet fra en grumsete søledam rant ut i havnebassenget ved Piren i Trondheim med et fall på 1 1/2 meter, som skapte bevegelsene. Ganske stilig å stå og se på egentlig. Folk som gikk forbi syntes nok jeg var en snodig dame... Jaja, her er faktisk dagens bidrag, en skygge (som betyr at været var bedre): 4. april Morgenskyggen 1/200 s, f/7.1, ISO 200, 34 mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 4.April: Her har du jo både skygge og refleks - og fin vårsol på veggen - så det er håp i dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sølevann er herlig abstrakt og konkret på en gang. Det er tydelig at morgenskyggen har overtaket på morgensolen Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Morgenskyggen var bra. Ville kanskje hatt personen før vinduet istedet for etter, men det er bare pirk:-) Petter Endret 5. april 2013 av Petteram Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Enig med siste taler angående siste bilde. Sølevannet likte jeg veldig godt. Både statisk og dynamisk på samme tid. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Morgenskyggen var bra. Ville kanskje hatt personen før vinduet istedet for etter, men det er bare pirk:-) Petter Takk ! Jeg er enig i at damen burde vært fanget tidligere, men hun gikk for fort for meg! :-) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Sølevann er herlig abstrakt og konkret på en gang. Det er tydelig at morgenskyggen har overtaket på morgensolen Takk, det var morsomt med hyggelige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Stilig emne du har valgt. Det første bildet er virkelig vakkert fanget. Liker skyggene du viser i det andre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott skyggeinnramming av vinduet. _Det_ var i hvert fall timet riktig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Spennende det første. Likte det. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Tusen takk for tilbakemeldinger. Det hjelper til å fortsette, la øyene vandre på en annen måte - det er en treningssak plutselig å skulle se etter skygger og skyggesider, når man helst vil snu seg mot sola hvis den er der To dagers bidrag. 5. april: Lav sol på n'te morgen med nysnø... Tørr nysnø... 1/200, f/7.1, ISO 200, 62 mm 6. april: Fototreff på Buran-Lade-Svartlamon ga mange morsomme motiver. Vinterens etterlatenskaper og vårens optimisme var gjennomgangstema. Dagens bilde ga både vårstemning OG skygge! 1/125s, F/13, ISO 200, 62 mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå