Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hvor? San Siro. Kanal? Canal 9 Når? 19:00 Resultat etter første kamp? 3 - 0 fordel Tottenham. Klarer Inter å snu det? Endret 14. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Regner med dette laget: Friedel Naughton - Dawson - Gallas - BAE Livermore - Parker/Dembele Lennon - Holtby - Bale Defoe Hadde selv heller sett Lloris i mål og Caulker for Gallas. Muligens også latt Lennon eller Bale hvile til fordel for Carroll fra start. Gylfi tar over når Holtby har løpt seg tom sånn rundt 10 min etter pausen. Endret 7. mars 2013 av Igniztion Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Inter stiller med skadepreget stall og unggutter, så håper på en trygg seier her forut før retur-oppgjøret. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 På en side så er det greit å kunne bruke spillere som normalt ikke får så mye spilletid. På den annen side så hadde det vært fint med et trofe også. Har vel ikke vunnet noe siden 93.. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Siden Inter er "mitt" lag i Italia er dette en fantastisk kamp for min egen del. Spurs vil alltid være mitt lag, men er morsomt når de møter favorittlag fra andre land. De gode tidene med Nicola Berti, Lothar Matheus og ikke minst Jurgen Klinsmann. For ikke å glemme Walter Zenga. Morsomt at 2 av disse senere spilte for Spurs. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor skal kampen starte å seint? :< Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kampen går heldigvis på filmon-itv1 for oss særinger som ikke betaler lisens. Og enig, kampstart etter klokken 9 en ukedag er bare teit :nei2: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor skal kampen starte å seint? :< Så at den ikke skal krasje med 19.00-kampene. Neste uke blir det omvendt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 http://youtube.com/watch?v=RyyBkSadaZE 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 1) CL neste år. 2) Ingen CL, men seier i EL. Hvis Spurs-fansen fikk velge, hva ville blitt prioritert? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja takk begge deler. ..men om jeg MÅTTE velge, så hadde jeg valgt CL, selv om et trofé frister. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 CL burde være hovedprioritet ja. Det økonomiske løftet som følger med CL er uerstattelig. På den annen side så hadde det vært fint med et trofe også. Har vel ikke vunnet noe siden 93.. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får håpe Spurs tar seg videre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ligacupen og ja.. Tenkte bare FA cup jeg nå. Forøvrig så var det 91. Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Håper på det beste, frykter det verste. Og mer til. Nå ryktes det at både Andrea Ranocchia og Fredy Guarín ikke blir klarert for spill. Dermed kompletterer de en vanvittig lei skadeliste. Selv med all verdens optimisme kan jeg ikke tenke meg noe annet enn en komfortabel Tottenham-seier i kveld. Ettersom jeg er såpass ny på forumet så kjenner jeg ikke til om det er så mange supportere av hverken Tottenham eller Inter her inne, men førstnevnte lags supportere for å lykke til i kveld. Avse gjerne et bortemål eller tre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror Tottenham tar dette greit. Aldri vært noe stor tilhenger av italienske lag heller, så kjør de ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ettersom jeg er såpass ny på forumet så kjenner jeg ikke til om det er så mange supportere av hverken Tottenham eller Inter her inne, men førstnevnte lags supportere for å lykke til i kveld. Avse gjerne et bortemål eller tre. Har etter hvert samlet seg flere Spurs-fans her, og det er jo bare positivt. Kjenner egentlig kun til én Inter-supporter her inne (Lucky Luciano), men det er bare å henge seg på i Serie A-tråden. Det har vært en god del aktivitet der i det siste. Hjertelig velkommen skal du være uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) 1) CL neste år. 2) Ingen CL, men seier i EL. Hvis Spurs-fansen fikk velge, hva ville blitt prioritert? Dessverre må jeg nok si CL. Det er jo litt synd, men money rules. England, altså dere supportere av andre lag, får håpe Spurs går hele veien slik at ikke de andre landene plukker for mange EC-poeng. Endret 7. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg er oldschool, trofé foran pengefabrikken. Alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå