BigJaffa Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) BlindSheep Adresse: 176.31.236.198:25580 Kart: http://176.31.236.198:8123/ Dette er en survival server hvor man kan kose seg uten å være redd for at det man bygger blir griefet av andre. Den er utstyrt med Grief Prevention der man enkelt kan sette opp "tomter" rundt det man brygger. BlindSheep er åpen for alle men man må bli godkjent av admin eller mod for å bygge. Det er to videoer man må se vist man ikke har brukt Grief Prevention før. Dette er for å unngå unødvendige spørsmål om hvordan man lager "tomter" osv. For å se tomter eller hvem som eier tomten bruker man en pinne (Stick). For å lage nye eller endre "tomter" bruker man en Gull spade (Gold Spade). Hvordan man gjør det helt basic: http://www.youtube.com/watch?v=yA-Eb_PD4SQ Hvordan den virker: http://www.youtube.com/watch?v=lEQCBuUz5Ns Endret 15. april 2013 av BigJaffa Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Come on folkens! aktive spillere der! håper på fler! Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vil spille eller? trenger noen å snakke med! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg har ikke fått tid til å spille så mye på dagtid i det siste. Har vært litt periodisk innom på nettene når jeg ikke fikk sove. Håper noen av dere på forumet tar en titt innom, for det hadde vært artig med enda mer folk på serveren. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 ah.. prøver meg på mob spawner og trenger litt hjelp til en effektiv måte å drepe dem på! noen som kan gi meg tips elns ? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Piggy har stått her uten å rørt seg i flere dager. Endret 9. mars 2013 av BigJaffa Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hahahahaha... Dakar piggy. Ta med han hjem til da! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Serveren har vist vert nede i dag pga noe hardware problemer men den er oppe igjen nå og alt er som før Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ikke lagt merke til . Drittuke. Jobber fra 1400 til 2230 og helga har jeg planer. Kjedelig. får ikke spilt :/ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Kjipt med slike uker. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Aaah.. 1.5 er ute! Mye nytt og kult! Gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Har litt info som jeg kom på nå. Serveren bruker Bukkit og det har ikke kommet ut en versjon for 1.5. Om dere har lyst til å spille på serveren frem til den nye oppdateringen til bukket kommer anbefaler jeg at du bruker Magic Launcher. Vist det er slik at dere ønsker å spille 1.5 kan jeg legge den over på det men da kommer ikke Grief Prevention til å være på og ting kan bli griefet vist det er noen som finner på å være uærlige. PS: Sorry for den den dårlige skrive måten min men har fri i dag og hjernen har gått i sleep mode. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ahaaa.. Den er grei! Håper på å få spilt litt igjen på søndag! Weee Forumfolk! Kom igjen. Join dere og! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Nå er serveren 1.5 kos dere Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Er det noen av dere andre som opplever mye rart på serveren etter jeg la inn 1.5? Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 har ikke fått spilt noe særlig, men det lille jeg har spilt, så har ikke jeg merka noe egentlig. hva tenker du på? så kan jeg kanskje prøve å trigge det? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Eg har problemet med at vist jeg drar til nether også kommer tilbake så er det rare skygger på himmelen og kistene vises ikke lenge :/ Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 servern nede? kan være at det kom en liten patch i natt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Kan ikke se at serveren er nede. Serveren re-startet 12:21 pga en oppdatering i Bukkit men alt skal være ok nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå