Alastor Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 12.45 - 15Km fellesstart med skibytte for kvinner 14.15 - 30Km fellesstart med skibytte for menn 17.00 - Hopp liten bakke for menn Hvor mange medaljer håper vi på i dag? Jeg er fornøyd med 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Medalje på 15 km er vel nesten sikkert... har tro på at Marit vinner ganske greit, Diesel Doris er ikke god nok i skøyting mot de beste og der er nok Therese også hakket bedre. Den trioen vil nok få litt motstand av for eksempel Kalla, henger hun med i klassisk blir hun hard på fridelen for Therese og DD. Når det gjelder 30 km menn føler jeg meg sikker på medalje også der.... Northug henger nesten sikkert med inn til mål og da blir det gull. De få gangene han slipper så har vi flere gode kort men med det han viste på sprinten føler jeg meg trygg på at Petter henger med inn på 30 km. Henger Røthe med helt inn kan han jo presse alle inn til vante på oppløpet og vinne Mitt tips er... 3 medaljer på disse to øvelsene. Kanskjer blir det 4 medaljer når man legger til hopp. Sjansen på medalje her ser jeg på som ca 25%. Med full klaff i alle øvelser... 5 medaljer, stang ut... kun medalje til bjørgen! Endret 22. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Blir tre medaljer i dag. Gull, sølv og bronse. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 3 gull på kvinneløpet; målfoto mellom Marit, Therese og Kristin om førsteplassen 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) 3 gull på kvinneløpet; målfoto mellom Marit, Therese og Kristin om førsteplassen Endret 23. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Eg tror dessverre polakken blir for sterk i dag.... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ho er nok rimelig revansjesugen, men har jo sett flere ganger at ho sliter litt etter klassisk-delen. Holder Bjørgen som favoritt der. Kan fort bli mye tettere på herresida. Blir enten - eller med Petter. Han har mye mindre press på seg nå enn foran samme øvelse i Oslo. Det kan slå begge veier. I hopp liten bakke anser jeg Jacobsen og Bardal som medaljekandidater. Stjernen _kan_ overraske, men han er mer en flyver egentlig. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Eg tror dessverre polakken blir for sterk i dag.... Vi kan selvsagt ikke avskrive polakken men Marit er så MYE sterkere enn hu på skøyting at jeg ikke tror det blir spennende en gang... da er det andre som er sterkere. Hvis stilene hadde blitt byttet om hadde det vært noe helt annet... tror knapt polakken kommer på pallen, ihvertfall ikke høyere enn bronse. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hmmm, ser reprise med Bjørn Dæhlie og jeg må si at jeg er lite imponert over teknikken... ser ikke dårlig ut men ser heller ikke på langt nær så bra ut teknisk som de beste i dag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Snart start.... Grunner til at polakken ikke tar dette: - "Dårlig" i skøyting, bruker mye unødvendige krefter - Dårlig i overgang fra klassisk til skøyting, må ha noe kilometer på å gå seg inn - Kombisko som brukes både til klassisk og skøyting forsterker problemene fordi den gir mindre støtte enn vanlig skøyteski En eneste ting som tale for at polakken skal ta dette hjem er at klassiskdelen er veldig hard med mye harde motbakker og der er polakken best i verden! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Og PANG sa det så var øvelsen igang *fylle opp kaffekoppen* Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Satser på at Marit og Therese tarde 2 første plassene og delt 3. på Stira og Weng. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Noen som vet hvordan jeg kan se dette fra Spania? Prøvde hidemyass.com, men det funket ikke på sidene til nrk.no :/ Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Noen som vet hvordan jeg kan se dette fra Spania? Prøvde hidemyass.com, men det funket ikke på sidene til nrk.no :/ Dessverre så vet jeg ikke men om sidene til nrk fungerer kommer vel an på PC/programvare og ikke landet du er i. Ser det er mye norsk i frontgruppa der men Kalla blir farlig hvis hun henger med. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Mange norske og finske med i teten foreløpig,er litt spent på om polakkens form er helt på topp... Steira på fjerde tipper jeg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 NRK-streamen er sperra fra utlandet. Kan hende det fungerer med en norsk proxy. Eller så tror jeg Eurosport har noen streams og velge imellom. Er ikke lov å linke til sånt, men et kjapt google-søk vil også gi deg noen alternativer. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hehe, dannet seg en liten grupp på ca 5 etter skibytte, 4 norske + polakk. Kalla sliter litt i overgangen... heldigvis, er redd Kalla på fridelen. Therese har dratt siden bytte, på tide å legge seg litt bak å spare litt krefter kanskje... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 NRK-streamen er sperra fra utlandet. Kan hende det fungerer med en norsk proxy. Det er ikke sant. NRK nett-tv har fungert for meg fra både Sverige og Danmark, og det uten å bruke norsk proxy. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Fungerte ikke fra Tyskland ifjor sommer? Herregud! Fire norske jenter + en polsk mann i tet? Det lover veldig veldig godt for norsk medalje ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå