Varmo Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 La oss slå Svanesjøen i morgen! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Blir første PL på flere år jeg ikke får med meg der Liverpool spiller. Fiber er nede for telling så ikke noe internett eller tv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mobilt bredbånd? Og ikke svar at du ikke har mobil. Så gammel er du ikke! 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Går ikke på pub Redd for fremmede folk? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hva tror folket om kampen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Dominere banespill, brenne et tjuetalls sjanser, taper 2-0 pga to forsvarsfeil. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Blir overrasket om Liverpool greier det. Håper på det da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har ikke så voldtsomt trua på 3 poeng, iallefall. Formen for tiden tilsier tap. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Vel, Sturridge er jo tilbake i dag, da. Håper han klarer å få litt fart på sakene.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mobilt bredbånd? Og ikke svar at du ikke har mobil. Så gammel er du ikke! Mo bil? ? Redd for fremmede folk? Pubkultur i Norge er en tragedie i forhold til England . Har enda til gode å se en fotballkamp på pub i Norge uten å bli irritert på noe eller noen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg blir stort sett irritert over noe også, men det er allikevel så mye bedre enn å "sitte trygt hjemme i sofakroken og ha det koselig med kaffe og popcorn" Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Henderson, Coutinho, Suarez, Sturridge. Tydeligvis laget idag. Er vel så og si toppa. Gleder meg til å se Coutinho, utenom det føles det litt kjipt da vi har ikke så altfor mye å kjempe om framover. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hendo skal tydeligvis sjekkes før kampen, Downing inn hvis ikke han blir klar. Da antar jeg isåfall at Suarez blir å spille bak Sturridge. Blir morsomt å se Coutinho ja, er vel dagens høydepunkt for min del. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Digger laget, hadde valgt akkurat det samme selv . Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Redd for fremmede folk? Det er sikkert 5 mil til nærmeste pub der han bor. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 TEAM NEWS v Swansea: Reina, Johnson, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Gerrard, Coutinho, Downing, Sturridge, Suarez #LFC Subs: Gulacsi, Skrtel, Henderson, Shelvey, Sterling, Allen, Borini Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Virker som Coutinho kanskje spiller bak Sturridge, spennende. Edit: Eller muligens Coutinho til venstre med Suarez bak Sturridge. Endret 17. februar 2013 av Smaq Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tror denne kampen kan bli spennende med mye fint spill. Blir også gøy å se hvordan Coutinho gjør det i debuten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå