MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Dette er planen min: Rød = Vifte Blå = Radiator (?) Gul = PSU Det jeg sliter med er plassering av radiator, skal jeg ha to i bunn, eller en i bunn, og en oppe (Det jeg egentlig vill). Det største problemet er at jeg vil ha positivt lufttrykk, og varm luft stiger... Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Dette er planen min: Rød = Vifte Blå = Radiator (?) Gul = PSU Det jeg sliter med er plassering av radiator, skal jeg ha to i bunn, eller en i bunn, og en oppe (Det jeg egentlig vill). Det største problemet er at jeg vil ha positivt lufttrykk, og varm luft stiger... Kommer jo litt ann på viftene dine men jeg vil anta at du må ha begge nede for å få litt overtrykk, eller evt ha to radder nede og en oppe Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Har kommet fram til det samme selv Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Sørg for at radiatorene har tilgang på så mye friskluft som mulig. At varmluft stiger er heller ikke spesielt relevant inne i et kabinett. Det er mao. ingenting i veien med å kjøre topp-radden som intake, heller tvert imot. I ditt tilfelle koker det nok ned til hva som er enklest, eller ev. penest. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Det peneste er vel egentlig å bruke den i toppen som exhaust, men blir litt mye støv, og må da ha støvfilter, og da er det ikke penest lenger Tror jeg kommer til å sette begge radioatorene i bunnen og ha 4 inntake i top Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Njo, men du ser da vel ikke store forskjellen på om den står som exhaust eller intake? Du kan jo bare kjøre viftene som pull, eller p/p for den del hvis du vil se viftene Du har jo mer enn nok radiatorareal så det lille ytelsestapet du vil ende opp med ved å kjøre pull vil ikke ha stort å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå