KatrinaS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei hei . Det har vært mye prat om standalone i tråden om modden til arma 2. Men jeg synes det ble litt rotete, og for mye blanding mellom modden og spillet. Og ettersom dette blir et spill, og modden er for et annet, syntes jeg at jeg kunne lage en ny tråd isteden. Her kan man diskuterte og dele meninger, som et forum skal være. Bare man holder seg til reglene Førstepost blir oppdatert når jeg får tilgang til pc, og får lagt inn nytt. Jeg personlig har store forhåpninger til spillet. Det er så uendelig mange ting jeg vil at "rocket" skal putte inn i spillet. Hva slags forhåpninger har dere til spillet? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som vet hvor jeg kan finne facts osv om standalone? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Her var det mye aktivitet ja. Noen som vet sånn ca. Når release blir? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Mye info som blir lagt ut av utviklerne: http://dayzdev.tumblr.com/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Leste bloggen nå. Jeg er sikker på at dette kommer til å bli game of the year Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Spillet (alpha) vil ikke komme ut før i juni og utover. http://www.joystiq.com/2013/03/22/dean-hall-dayz-standalone-alpha-wont-launch-until-at-least-jun/ Endret 28. mars 2013 av fantomena Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Passer egentlig fint da jeg har så mange andre spill å gå i gjennom før den tid. Men jeg gleder meg utrolig mye. Er det noen som vet noe om når det evt. kan komme på steam? I alpha som early access eller noe? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er det noen som vet noe om når det evt. kan komme på steam? I alpha som early access eller noe? Juni og utover, spillet krever Steam, slik som ArmA 3. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Juni og utover, spillet krever Steam, slik som ArmA 3. Jo, jeg skjønte det, men jeg er det da det kommer ut i alpha, eller er det jeg som har misforstått her? Hehe.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jo, jeg skjønte det, men jeg er det da det kommer ut i alpha, eller er det jeg som har misforstått her? Hehe.. Alphaen kommer ikke ut før i juni, slik at spillet ikke vil bli lansert som early access før i juni. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Alphaen kommer ikke ut før i juni, slik at spillet ikke vil bli lansert som early access før i juni. Da skjønner jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Gleder meg til standalone! De fleste som har spilt modden, gjør nok det Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hat troa på at DayZ kan bli et kulturfenomen som Minecraft. Ingen spill har gitt med den overlevelses følelsen og samarbeids følelsen som DayZ modden. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dayz Standalone video av en tidlig alpha versjon har lekket ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå