RBW Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Men du bør ha lommeboken full av gryn. Test: Mad Catz S.T.R.I.K.E. 7 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Herlig tok bare 2 mnder å test det fikk bare mer lyst på nå. 2 Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tror jeg beholder Logitech G19 videre fornøyd med det tastaturet ^^ 12*3 macro knapper og skjermen er med så forskjell mellom g19 og denne flere macro (bruker man så mange egentlig), modulene, og så er det +- de fleste forskjellene 1 Lenke til kommentar
SynT Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tror jeg beholder Logitech G19 viderefornøyd med det tastaturet ^^ 12*3 macro knapper og skjermen er med så forskjell mellom g19 og denne flere macro (bruker man så mange egentlig), modulene, og så er det +- de fleste forskjellene Touch screen da i motsetning til G19 Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Touch screen da i motsetning til G19 sant sant men hva er touch så viktig for alltid? touch ops oppfatet ikke fingeren du får formye fokus ops du døde så touch vs ikke touch :| g19 vinner spør du meg litt trygere 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Touch er kjiipt fordi man generellt må se på skjermen for å vite nøyaktig hva man skal trykke på. Til gaming så er alt som gjør at du må ta øyene bort i fra hovedskjermen en uting. Taktil tilbakemelding > alt. Samme grunn til at jeg synes at touch skjerm i biler er helt tullete. Ja det ser pent ut, men det tvinger folk til å ta øyene bort fra veien/spillet for å trykke. Forøvrig bruk av slike skjermer generellt er idioti for "hardcore" gamere. Bruke skjermen (denne eller den på G19 for den saks skyld) for å vise ammo e.t.c. i ett FPS? = Død før du får sett opp igjen. Eneste tingen slike skjermer er gode for imho er å avlaste. Å ha ikke-spill ting på den, som temperaturer, spillelister o.s.v. Og da tar jeg heller ett skikkelig dual screen oppsett. Spesiellt når du får en 24'' full HD og ett skikkelig mekanisk keyboard til prisen av dette keyboardet. Endret 31. januar 2013 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg -ErlendA- Skrevet 31. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2013 Hvorfor kjøpe denne når man har et flust av mekaniske tastatur med genuine Cherry mekaniske brytere? Det ser ut som noe overdesignet ræl for rich kids og ferske konfirmanter med deres 3000,- kabinett med 14 røde fjortisslys og Formel 1 CPU kjøler. Usj. 13 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vil dette funke bra for venstrehendte (som bruker musen med venstre hånd og høyre til tastaturet)? WASD blir litt knotete da. Spesiellt siden tastaturet må skyves til høyre for at høyrehånden blir over knappene. Da bruker man piltastene siden de føles hakket mer naturlig. Hadde vært deilig med et WASD-oppsett optimalisert for høyre hånd. Kan jo kjøre OKLØ-oppsett (kikk på tastaturet og tenk om du måtte brukt høyre hånd), men det blir litt ulogisk med 1,2,3,4 etc. Da har du ikke den lange rekka med intuitive valgknapper som tallknappene er. "Vent, ikke skyt! Må bare scrolle meg gjennom alle våpnene mine med musehjulet først!" Har vurdert å slakte et gammelt tastatur og lage til noe custom greier. Da hadde alt fungert rett ut av boksen med standardoppsettet. Lenke til kommentar
Christoffer Nyland Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Storfornøyd med tastaturet! hatt det snart i 2uker mange fantastiske funksjoner med touch-skjermen, i mellomtiden kan man bruke den som en lettere klokke. Alle de ekstra tastene spesielt "scrollern" og den røde knappen er veldig handy. http://i.imgur.com/5RBRhXP.jpg Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 31. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg kjenner jeg blir mindre attraktiv for det motsatte kjønn bare av å lese om dette tastaturet. 13 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 + Lekker design Virkelig? 4 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Voldsomt så mye tull de skal få oss til å kjøpe. De må kanskje først komme med litt bedre argumenter for hvorfor ordinære tastaturer ikke lenger holder mål, før de prøver å lure oss med på et slikt gimmick. Hvis noe blir jo spill bare mer og mer dummet ned, snart trenger man ikke tastaturet i det hele tatt lenger. "Press left mouse button to win game". Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Ser ut som de har hatt mer fokus på å lage noe som skiller seg ut utseendemessig enn i funksjonalitet. Som spillkontroller ser numpad-modulen ubrukelig ut. Og da sitter man igjen med et helt vanlig WASD-oppsett på et overpriset tastatur til dobbel pris av et godt mekanisk et. Edit: Det minner meg dog om at jeg gjerne kunne tenkt meg en 6-7" touch-skjerm til div info, styring av musikk osv. Noen tips? Endret 31. januar 2013 av Dummst Lenke til kommentar
jihn Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hvorfor kjøpe denne når man har et flust av mekaniske tastatur med genuine Cherry mekaniske brytere? Det ser ut som noe overdesignet ræl for rich kids og ferske konfirmanter med deres 3000,- kabinett med 14 røde fjortisslys og Formel 1 CPU kjøler. Usj. Traff spikern på hodet der tror jeg Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ser ut som et enda større waste of cash enn hva G19 var. Mitt QPAD MK-85 kosta litt det og men føler at jeg har fått mange ganger så mye for pengene som for G19, eller som jeg hadde fått for det der. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kanskje det viktigste spørsmålet: Tåler den Cola? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 KILL IT WITH FIRE - IT LIVES - MAN THE HARPOONS 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 For dedikerte PC spillere som dette tastaturet er til så tviler jeg prisen er avskrekkende i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Kjøper dette. NAV betaler Edit: så at det ikke hadde mekaniske taster. kjøper ikke allikevel :/ Endret 31. januar 2013 av Rickenbacker 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå