Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Bruker Firefox (testa med Opera også) og får den ikke til å virke. Tester banken og da får jeg beskjed om at jeg mangler programtillegg. Tester bankid og får denne: Har prøvd å slette alt som har med Java og har ingenting fra Oracle innstalert når jeg kjører CCleaner - restarter maskin og legger inn Java igjen. Samme feil. Prøvd å legge inn både 32 og 64 bit versjon. (har 64 OS og 32 FF) Noen ide på hvordan få Java møkka til å virke? Endret 29. januar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har samme problem med Firefox og finner ingen løsning på problemet. Har avvinnstallert java og firefox, rensket registry og prøvd alt jeg kan tenke meg skulle kunne løse problemet men får ikke FF til å fungere med nettbanken. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bruker Firefox (testa med Opera også) og får den ikke til å virke. Tester banken og da får jeg beskjed om at jeg mangler programtillegg. Tester bankid og får denne: Har prøvd å slette alt som har med Java og har ingenting fra Oracle innstalert når jeg kjører CCleaner - restarter maskin og legger inn Java igjen. Samme feil. Prøvd å legge inn både 32 og 64 bit versjon. (har 64 OS og 32 FF) Noen ide på hvordan få Java møkka til å virke? Trykk på aktiver, kanskje? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Trykk på aktiver, kanskje? Prøvde det (selv om advarsel sier det sårbart - som er merksnodig på siste versjon). Fungerte da, men prøver jeg igjen, så er samme feil. Banken gir ikke samme advarsel, der er bare beskjeden at tillegg mangler. Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg hadde samme problem med nyeste Firefox. Det var visst ikke nok å restarte nettleseren. Etter at jeg restartet OS'et fungerte det som det skulle. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Restart av OS er som sagt prøvd Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjører du Firefox 18 ? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 18.0.1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg oppgraderte ikke fra FF 17 , jeg kjørte en clean install. Tar litt ekstra tid , men er verdt det. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Nå har jeg jo også prøvd med Opera, så den skulle jo ha virket der i så fall. Endret 29. januar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kommer den røde legeklossen opp i adresselinja, men da uten meldingen når du prøver å gå inn på nettbanken igjen? Sånn var det hos meg, la ikke merke til det med engang. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ja, sannelig kom det der til meg også. Da kommer jeg omsider inn - takk takk! Men jeg syns det er merksnodig at man må godkjenne en sårbarhet for å klare å logge inn i en bank da. Det strider imot sunn fornuft - men det er jo siste versjon, så man må jo bare bruke det banken selv legger opp til. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 En legokloss?? Hvor på adresselinja skal den vises? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Først på adresselinja Endret 29. januar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jaggu. Det var en snedig løsning. Da fant jeg ut av det her og. Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå