Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Barcelona - El Clasico Mania


Latias

  

24 stemmer

  1. 1. Hvem vinner Copa del Rey-semifinalen?

  2. 2. Hvem vinner ligakampen?

  3. 3. Hvem kommer til å gjøre det best i disse tre oppgjørene?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driter jævlig hardt i hvem som vinner, men jeg tror Barcelona vinner, og jeg tror Messi kommer til å gjøre det gjevnt over bedre i disse tre kampene.

 

Håper på en kamp med latterlig mye drama. Røde kort, filming, andre usportsligheter og knallharde taklinger (uten alvorlige skader), og to målrike kamper med god fotball, uten en hel del dritt.

Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk ganske dritt. Hadde de dødd om de hadde satt kampen til kl. 22, slik alle de tidligere clasicoene har vært?

 

Usikker på hvordan jeg skal få til dette. Tror jeg setter på clasico på Sky Sports, og streamer Arsenal-Liverpool og United samtidig på Sumo. Chelsea kan jeg holde åpen på vglive. :p

Lenke til kommentar

Noen som har tips til bra stream tjeneste? Cssports sender ikke Copa Del Rey. Har ikke SkySports Go. Sitter i utlandet

 

http://www.bettingspill.com/se-el-clasico-gratis-pa-nett-i-hoy-kvalitet/

 

Er dette jeg fant...bruker det selv og mener at kvaliteten der er høy i forhold til andre streamingtjenester. Men Coolsport fungerer vel også. Selv ser jeg den på TV.

 

Jeg er jo Real Madrid-fan, så jeg gleder meg rett og slett som en unge. Ronaldo vs Messi har vel nesten aldri vært mer aktuelt, og i og med at ligaen er "long gone" for RM, så tror jeg Mourinho er klar for å vise hva han kan i Copa del Rey.

 

Verdens største og beste kamp, no doubt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...