etreagos Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hei. jeg har en 2013 Volkswagen polo Bluemotion 70 HK motor. er det mulig å chippe denne motoren? det er vanlig bensin motor (95) trenger hjelp. og hvor mye ekstra vil det komme av å chippe den ? og eventuelt sett på sportsfilter. ? Endret 22. januar 2013 av etreagos Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er dette en vanlig sugemotor? I såfall ser jeg for meg noe sånt som dette: For rundt 5-6000 tipper jeg du kan få en omprogrammering som gir der 3-4hk ekstra. Eksosanlegg til rundt 7000kr vil kjøpe det 2-3hk. Åpent luftfilter vil antageligvis redusere effekten med ca. 2hk, ombygging av original filterboks med opplegging av større friskluftinntak vil antagelig kunne gi 1hk ekstra, Oppsummert vil ca. 15'000kr gi deg en 7-8hk ekstra med vanlig husmortrim. Dobler du beløpet og gjør en del selv har du turbo, det vil kunne gi... tja, en 20-50hk ekstra, 10'000 til gir deg kanskje 30hk videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå