Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Har ikke vasket den enda fordi den fremdeles er i bruk, men vurdere den solgt snarest. Priser på alle deler ny finnes her, der finnes også alle delene: http://www.prisjakt....?l=38487&view=o Tenker meg ca. 11500kr for den. Den er ca. 6 måneder og noen dager gammel. 3D Mark Score: http://www.3dmark.com/3dm11/5603417 Noen Benchmarks: http://www.youtube.com/watch?v=sgSJQLH5P0k&list=HL1358479940&feature=mh_lolz Endret 18. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) 8-9K Maks Yeah, right. Kaster den heller på dyngen, enn å selge den for billig. Selger den minimum for 10,5k dersom mottager betaler frakt, kommer til å bruke postoppkrav. Endret 17. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tja, ta og legg den ut for det du selv synes er en rimelig pris. 11k er et sted å begynne. Selger den ikke, så får du skru ned litt. (eller kaste den på dynga som du også foreslår. ) 2 Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Finnes for salg her: http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/28127 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Du syntes ikke du ljuger litt? Vurdere å selge min nesten helt nye selvbygde PC. Den kan knapt høres og det som høres er skjermkortet, som en heller ikke hører med mindre en konsentrerer seg om det. Den er ca. 6 måneder og noen dager gammel. Og INGEN GPUer er stille under load uten vannkjøling... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Yeah, right. Kaster den heller på dyngen, enn å selge den for billig. Selger den minimum for 10,5k dersom mottager betaler frakt, kommer til å bruke postoppkrav. Jeg tar gjerne i mot skjermkortet og strømforsyningen hvis du skal kaste den på dynga Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Du syntes ikke du ljuger litt? Og INGEN GPUer er stille under load uten vannkjøling... Ligger til vanlig på ca. 39 grader med viftene av, er sjelden oppe i høyre temperaturer, og vannkjøling er oppskrytt. Kablingen skal det ryddes opp i, men dette er ikke noe mid tower radiatoren kjører i "pull" og ikke "push", altså dra i stedet for dytt, så den finnes det så godt som ikke et støvkort på. Endret 17. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ligger til vanlig på ca. 39 grader med viftene av, er sjelden oppe i høyre temperaturer, og vannkjøling er oppskrytt. Kablingen skal det ryddes opp i, men dette er ikke noe mid tower radiatoren kjører i "pull" og ikke "push", altså dra i stedet for dytt, så den finnes det så godt som ikke et støvkort på. 39C med vifter av under LOAD? WOW! Det er første gang jeg har hørt noen påstå noe så dumt Vannkjøling oppskrytt? Vel, du virker jo bare smartere og smartere Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) 39C med vifter av under LOAD? WOW! Det er første gang jeg har hørt noen påstå noe så dumt Vannkjøling oppskrytt? Vel, du virker jo bare smartere og smartere Det er når det ikke er load, med viftene på helt silten, bare "desktoping" MED VIFTENE PÅ 2-4% load, 32 grader. 20 grader i rommet. Det er oppskrytt dersom en hadde tatt og gått igjennom alle former for kjøling som finnes i verden, så er ikke vannkjøling den mest effektive per "cm^2", du kan jo bare sitte konstant med nitrogen, finnes flere løsninger. Men småunger tenker jo vanligvis innenfor 4 vegger, og liker best å suge totten, blir litt forbanna av at du skal trolle som et helvete nå. Endret 17. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er når det ikke er load, med viftene på helt silten, bare "desktoping" MED VIFTENE PÅ 2-4% load, 32 grader. 20 grader i rommet. Kan du filme dette? Med Furmark, og Afterburner på skjermen, for DET vil jeg se :O Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Kan du filme dette? Med Furmark, og Afterburner på skjermen, for DET vil jeg se :O Med furmark kjører den på maks... Skal lage en film-snutt, men ikke med furmark på max. Endret 17. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Med furmark kjører den på maks... Skal lage en film-snutt, men ikke med furmark på max. Med furmark kjører den på maks... Skal lage en film-snutt, men ikke med furmark på max. Ja, jeg kan ha vært litt uklar men med load mente jeg tunge ting som spill osv... Men du ljuger fortsatt om Tidspunkt for kjøp + en dårlig pris... Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Men uansett... Tilbake til tema. Problemet er at det er brukt, og man kjøper heller i butikk med mindre det er mye å spare. Hvis man velger en litt billigere PSU, dropper HT CPU og går ned til GTX 670, så kan man få så å si samme ytelse til samme pris, bare med helt nye komponenter. Du må nok dessverre slå av en tusenlapp eller to. Forresten, hvorfor puttet du en 1200W PSU i en mini-ATX build? 1 Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, jeg kan ha vært litt uklar men med load mente jeg tunge ting som spill osv... Men du ljuger fortsatt om Tidspunkt for kjøp + en dårlig pris... Er dette virkelig noeå lage kvalm av? Skjønner virkelig ikke hvorfor du er så negativ. Spørsmålet er vel om noen gidder å betale ca.3K for å handle fra butikk samt å få et halvt år lenger garanti. Med alle trådene som startes her om tips til ny pc rundt 10K er vel sjangsen god for å få solgt. Selv synes jeg ikke 11K eller 10.5K som han har satt nå er så galt. 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er dette virkelig noeå lage kvalm av? Skjønner virkelig ikke hvorfor du er så negativ. Spørsmålet er vel om noen gidder å betale ca.3K for å handle fra butikk samt å få et halvt år lenger garanti. Med alle trådene som startes her om tips til ny pc rundt 10K er vel sjangsen god for å få solgt. Selv synes jeg ikke 11K eller 10.5K som han har satt nå er så galt. Det blir nok vanskelig å få garanti om noen deler slutter å fungere. Må i så fall kontakte selger som deretter må kontakte butikken. I tillegg må kjøper hente selv eller betale frakt. Det er også alltid en liten risk med sånne bruktsalg. Hvem betaler hvis PC-en blir skadet under frakt? Eller hvis noe blir borte i posten? etc etc... Det er alltid litt tryggere å handle i en butikk hvor du har forbrukerrettigheter og en forbrukerorganisasjon bak deg. Man pleier å si at prisen faller med ~30% i det du kjøper PC-en, og så ytterligere ~30% for hvert år. En 6 måneder gammel PC vil ha falt til nesten halv pris. Med originalpris på ~15k er føler jeg at 9-10k er en grei pris. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er dette virkelig noeå lage kvalm av? Skjønner virkelig ikke hvorfor du er så negativ. Spørsmålet er vel om noen gidder å betale ca.3K for å handle fra butikk samt å få et halvt år lenger garanti. Med alle trådene som startes her om tips til ny pc rundt 10K er vel sjangsen god for å få solgt. Selv synes jeg ikke 11K eller 10.5K som han har satt nå er så galt. Ja, dette er noe å lage kvalm av, dette er svindel! 1200W PSU kan man ikke en gang få brukt halvparten av... i7 er ikke noe bedre i spill, og 7970 yter bedre, og koster mindre. Da blir prisen på det jeg sa mindre nytt, med frakt enn TS vil ha + oppkrav, som er dyrt. I tillegg ljuger han på n¨r han kjøpte den... Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Dropper prisen til 10k, tar meg av garantisaker, men alle delene er kvalitetsdeler. Skal få fikset filmen, har hatt litt problemer med recorderen. Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, dette er noe å lage kvalm av, dette er svindel! 1200W PSU kan man ikke en gang få brukt halvparten av... i7 er ikke noe bedre i spill, og 7970 yter bedre, og koster mindre. Da blir prisen på det jeg sa mindre nytt, med frakt enn TS vil ha + oppkrav, som er dyrt. I tillegg ljuger han på n¨r han kjøpte den... Samme pokker hva 1200W gjør eller ikke gjør, det er prisen på de faktiske komponentene som sitter i som avgjør. Hva om kjøper har planer om SLI? Og hvis du mener han ljuger om tidspunkt for kjøp så be han legge ved en kvittering for kjøp, dette er en selvfølge spør du meg og Det blir nok vanskelig å få garanti om noen deler slutter å fungere. er denne slått tilbake. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpte den i Juli i fjor, så nei, jeg lyger ikke. Og alle deler fungerer 100%, er ikke noe gale med den, skal bare gå over til laptop gradvis. At 7970 yter like bra er bullshitt, drivere til AMD er så dårlig og likner ingen ting i tillegg har 7970 ofte coil wine, lære deg tingene marius før du begynner å spy dritt. Jævla idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå