Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Asus RT-AC66U, kommer inn på router med kun ên pc.

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Asus RT-AC66U router, men jeg har et problem med att jeg kun kommer inn på router'n med den stasjonære pc'n, men ikke med laptopen. altså 192.168.1.1 adressen. internett ellers virker fint.

kommer bare rett til "tilkoblingen ble avbrutt" i nettleseren. (Har prøvd IE, FF og Chrome)

Hva kan dette skyldes?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme router og har ingen problemer med å komme inn på den trådløst. Det er ingen sikkerhetsmekanismer her som sier at du må ha kabel. Han som påstår dette har nok ikke denne routeren hjemme. Hvorfor du ikke får det til fra laptop vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Tror det kan ha med at den kun vil akseptere administrering fra en IP om gangen.

Prøv å slå routeren av og på og test igjen fra den maskinen som ikke kom seg inn.

Jeg blir overrasket om det ikke fungerer da.

Du hadde rett, dog så hjalp det ikke å logge ut med den stasjonære eller restarte router. Jeg måtte ta en factory reset på routeren, først da fikk jeg beskjed om att kun ên pc kunne være tilkoblet av gangen, denne beskjeden kom ikke opp før, kun en "tilkoblingen ble avbrutt" beskjed i nettleseren.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...