Marbyz Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Min nåværende HTC touch HD synger på siste verset, og har i den forbindelse begynt å se på alternativer til denne. Valget falt etterhvert på HTC one X. Ser de fleste opererer med priser fra 3500 og opp, men oppdaget at komplett selger demovarer til redusert pris (2469,-): Dette produktet er en demovare til redusert pris. Produktet selges ikke som nytt og dette kommer av at det kan ha vært brukt, har ødelagt emballasje, er returnert på angrefrist, reparert av leverandør og lignende. Hvis ikke annet er oppgitt er varen i god stand.Varen er demobrukt/erstatning fra leverandør. Mulig slitt eller uoriginal emballasje. Kan mangle tilbehør som ikke er nødvendig for at varen skal fungere. Noen som har erfaring med kjøp av demovare? Er det verdt det for å spare en tusenlapp? Snakker vi stor slitasje på skjerm, linseplast etc? Ev. andre ulemper? Angreretten gjelder vel her også, så slik sett er det ikke noe stort problem, men gidder ikke unødvendig styr Endret 4. januar 2013 av Marbyz Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det er en vare en kunde har hatt og benyttet angrerett på eller en swap-ware komplett har fått ny fra produsent. Det er ikke en vare en kunde har hatt lenge eller tafset mye på da komplett ikke har fysisk demo av varer. 1 Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Det er en vare en kunde har hatt og benyttet angrerett på eller en swap-ware komplett har fått ny fra produsent. Det er ikke en vare en kunde har hatt lenge eller tafset mye på da komplett ikke har fysisk demo av varer. Med andre ord så er det penger spart uten at det går ut over selve produktet? Lurer likevel på hvorfor de poengterer at varen kan være demobrukt, dersom dette ikke forekommer hos Komplett? Noen annen demo enn butikk den kan ha blitt brukt til? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Copy-paste , samme tekst som for eks expert skriver. Endret 4. januar 2013 av War 1 Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Copy-paste , sanme tekst som for eks expert skriver. Da så. Takker! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har jevnt over gode erfaringer med demo varer, men det kan være grunner til at kunder har returnert varen. F.eks så hender det at det er pikselfeil på skjerm eller andre mindre ting som ikke går under reklamasjon/garanti. Min nåværende Xperia S er kjøpt som demo hos komplett, og jeg regner med den ble returnert fordi det er litt lyslekkasje i nedre del av skjermen. Dettte er dog ikke så ille at det irriterer meg under bruk, og prisen var en del lavere enn fullpris når jeg kjøpte den, så da er det greit. Alt tilbehør fulgte med, med unntak av beskyttelsesplasten til skjermen. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er det noe med produktet ( ikke swap og angrerett) , så er dette opplyst med egen tekst. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Bah, blir reparasjon på dette produktet. Feil med kamera/blits. Herlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ny feil eller en av grunnene til at den var som demo? Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Ny feil eller en av grunnene til at den var som demo? Produktet hadde problemet da jeg mottok det. Var ikke oppgitt noe om dette fra Kompletts side. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Komplett sug i deres handtering av demoprodukter, har flere ganger prøvd å komme i kontakt med dem på mail angående overprisede demoprodukter men hver gang møter man på en inkompetent svenske som skriver med eg skikkelig ufårståelig norsk/svensk.... Endret 18. januar 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det er ikke en vare en kunde har hatt lenge eller tafset mye på da komplett ikke har fysisk demo av varer. De har da det! Har vært innom og hentet varer på pick-up point i Oslo sentrum flere ganger, og der har de stort demosenter hvor man kan prøve mye greier. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Beklager, da er det noe nytt de har begynt med. Vil tippe 99,99999% er varer kunder har angrefristet seg på. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 ....Og der fikk jeg hevet kjøpet. Aldri igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå