sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) gjør om innlegget til kommentartråd. si dine positive eller negative meninger her. prosjekt tråd her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482826 Endret 4. januar 2013 av sunbeam-transformer Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Personlig så synes jeg det er ganske morsomt å se på slike logger, å se hvordan resultatet blir! har du flere bilder av prosjektet ? Endret 2. januar 2013 av Hårek Fjernet unødig sitering Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 kabinettet ble sendt i dag. så ingen flere bilder. så fort jeg får kabinettet så begynner jeg og montere vanntanken, og poster bilder. takk for at du likte tråden. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 hmmm ikke redd for galvanisk reaksjon da? Siden du blander aluminum og kobber liksom. 1 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 faktisk dette med forskjellige metaller i vannkjøling tenkte jeg ikke på når jeg lagde tanken. jeg søkte litt på google og fant dette. http://www.overclock.net/t/141512/mixing-aluminum-and-copper-in-a-waterloop det er over 5 år da. aluminium korriderer raskere en kobber. takk for at du sa i fra, nå fikk jeg noe og tenke over. tror det blir kjøp av en AquaComputer aqualis vanntank, med braketter så jeg fester vanntanken sidedøra som planen var. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ser veldig bra ut, men fint om du kunne laget en kommentartråd, og fått kommentarene over dit Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det her blir jo spennende! Gleder meg til å se hvordan det blir. Som Marius sa, opprett en kommentartråd Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ser veldig bra ut, men fint om du kunne laget en kommentartråd, og fått kommentarene over dit Har allerede rapportert tråden til moderator, men ser ikke ut til at han gadd å fikse ;-) 1 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 nå er det fikset, dette er kommentar tråden for vannkjølt Lian Li PC-A77FR prosjekt Lenke til kommentar
Bl4z1n5Duck Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hørest ut som et kult prosjekt, blir spennende og se hvordan det blir. Skulle egentlig tro at 2 xfx 9800 gx2 holder foreløbig hvertfall, kan jo heller kjøpe nye ved en senere anledning Og når det kommer til galvanisk reaksjon så har Techbay en EK-Ekoolant køleveske som er laget for vannkjølingssystemer med forskjellige metaller, så det burde ikke være noe problem så lenge du bytter ut vesken 1 gang per 6 månder siden anti-corrosion additive osv blir brukt opp over tid, du ser det egentlig på vesken siden fargen forsvinner Lykke til Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 jeg skal tenke litt igjennom åssen vanntank jeg skal bruke, men jeg synes aquacomputer aqualis xt 880 ml with lighting option vanntanken ser fin ut, og om jeg monterer rød led på den tror jeg det kommer til og se fint ut Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg oppgraderte nå nettopp, og synes ikke det var verdt å vente på Haswell. På den andre siden er kjølepasta mellom chip og heatspreader på i5 3570k søppel, så det er mulig det er bedre å vente på neste iterasjon! Ellers er Maximus Gene V et greit alternativ til Formula. Det er billigere, og har mange av de samme egenskapene ;-) Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 jeg har tenkt mere igjennom dette, jeg skal nokk gå for asus maximus v formula, og kjøpe (Kingston DDR3 HyperX Beast 32GB) minne. jeg venter med og kjøpe mere deler, inntil radiatorene har kommet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har kastet prosjekttråden i mine favoritter og skal følge med på dette prosjektet. Stå på Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvordan fyller du på med Coolant? Det ser jo ut som om røret går tvers gjennom. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvordan fyller du på med Coolant? Det ser jo ut som om røret går tvers gjennom. dette lurte jeg også på, men jeg har funnet en video det røret i midten er hult, sikkert et hull nederst så er det bare og fylle. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ble flott det sidevinduet ditt! Jeg har dobbelsidet teip som er ganske tykk, så jeg tror du kunne kommet deg unna det med å borre hull. Boksene jeg hang opp er der fortsatt Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 hvor fikk du tak i den dobbeltsidig tapen? fin måte og lagre asker på hehe Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Husker ikke, men den er hvit og har grønn beskyttelses teip man må ta av for å få frem den ene klistrete siden. Kjøpte den når jeg var på biltur rundt om i lofoten for å feste GoPro kameraet så vi fikk filmet landskapet. Tror det var på en Notabene eller noe. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvor fikk du tak i plexi? Jeg kunne trengt en plate... Måtte visst kutte litt på sidepanelet alikevel. Bestilte du, eller kjøpte du fysisk i butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg