donald.reader.duck Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 HEI Jeg er på jakt etter et program som jeg kan filme skjermen min mens jeg spiller. Det kan godt koste noe, og må kunne filme over lengre tid. Jeg skal filme skjermen min imens jeg spiller, og skal legge det ut. Takk for all hjep MvH Donald Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Fraps. Filene slike programmer lager tar stor plass, så må senere komprimeres med et videoredigeringsprogram. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Vil anbefale Xsplit over Fraps. Det komprimerer veldig godt, slik at du ikke nødvendigvis må redigere på klippet etterpå. Du kan også streame live, slik at andre kan se du spille live fra en nettside (feks Own3d.tv, twitch.tv, livestream.com osv). + At du kan velge nøyaktig hvilken del (eller flere deler samtidig) av skjerm(ene) du vil ta opptak av. Du kan både streame live, eller ta opptak lokalt til hdd. 1 Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Viss jeg vil kjøpe det for alltid, og ikke betale for hver måned, hvilket programm bør jeg ta da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg anbefaler Fraps ettersom at jeg har mer erfaring med det. Det er et kjempe program men tar veldig mye plass på harddisken din så sørg for at du har en del plass eller en ekstern du kan lagre på. Du kjøper det på fraps.com og betaler kun en gang så eier du det forevig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Viss jeg vil kjøpe det for alltid, og ikke betale for hver måned, hvilket programm bør jeg ta da?? Jeg tror Xsplit er for alltid. Er vel rundt 2 år siden jeg kjøpte det. Fungerer fint den dag idag. Du kan også prøve det gratis (Får ikke så mange funksjoner) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Eller du kan laste ned... Google is your friend, pal. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Eller du kan laste ned... Google is your friend, pal. Jepp, du får lastet ned klienten på www.xsplit.com (om det var xsplit du siktet til) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jepp, du får lastet ned klienten på www.xsplit.com (om det var xsplit du siktet til) *host* Fullversjonen *hark*. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om du laster ned Xsplit gratis, må ta til takke med .flv-filer som senere må konverteres i Handbrake +en stygg overlay i hjørnet. Og om du vil ha fullversjon, kan man ikke kjøpe en lisens og eie den for alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Finnes noe som heter crack da. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Finnes noe som heter crack da. Alle de med litt respekt for seg selv(og utviklere) kjøper slike programmer når de er såpass billige. Iallefall om man er over 18 og har inntekt. Om du laster ned Xsplit gratis, må ta til takke med .flv-filer som senere må konverteres i Handbrake +en stygg overlay i hjørnet. Og om du vil ha fullversjon, kan man ikke kjøpe en lisens og eie den for alltid. Nei, mulig det var noe offer greier når jeg kjøpte det for en god stund siden.. var jo bak i beta tidene. Edit: Søkte i eposten min, ser ut som det er 2års lisens jeg har. Edit2: Noe som forøvrig ikke gir mening siden det står at lisensen min går ut April 2014.. Your license will expire on April 13, 2014. - Samma det. Endret 7. januar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Har du planer om å legge ut på twitch.tv osv, prøv xsplit. Hvis ikke, så anbefaler jeg Dxtory over Fraps. ## ulovlig spredning av lisens er fjernet av ilpostino ## Endret 12. januar 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Er Dxtory noe bra da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Fraps er noe dritt, funker jo ikke på PC'en min.... Det funket heller ikke på min gamle... Får bare en haug med streker når jeg snur meg og videoen frame-dropper noe for jævlig... Koster Dxtory noe? Fikk litt lyst til å prøve det Endret 9. januar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Gratis, men da får du med watermark og det drittet der. Ellers koster det 230,- for lisens uten watermarks, men msg meg på Steam du når jeg kommer på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Gratis, men da får du med watermark og det drittet der. Ellers koster det 230,- for lisens uten watermarks, men msg meg på Steam du når jeg kommer på Ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Gå for Dxtory. Fraps, Xfire, osv. kan legge seg. Dxtory is da real thing, bang for the bucks også. Her har jeg laget en video: http://www.youtube.com/watch?v=eth3WQMKhQI Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Krangling og OT er fjernet fra tråden. Det samme er snakk om ulovlig spredning av lisens. Reakasjoner tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå