Gå til innhold

[email protected] møtes i Trondheim på torsdag :-)


Simen1

Anbefalte innlegg

Det har vært litt interresse for å ordne et eller annet møte med andre forumbrukere i Trondheim. Det er både nye studenter som har kommet hit, noen gamle studenter og noen infødte som har ønsket å møte ande fra forumet. (Forrige møte-tråd passet dårlig fordi det var midt i sommerferien og ble lunkent mottatt fordi folk fra andre byer vitset det hele bort)

 

Så da prøver jeg å ta intitiativet en gang til:

 

Alle på forumet er velkommen til "Naboen" på bakklandet torsdag 18 september kl 19.00

 

Om det er mange som har store innvendinger på sted og tid så kan vi alltids diskutere det og evt planlegge et senere møte en annen plass. For "nye trøndere": "Naboen" er egentlig kort for "Den gode naboen" og er en student-pub som ligger på bakklandet rett ved "gamle bybro". Inngangen er omentrent der gelenderet på bro-gjæret slutter og ned en liten trapp. (Kart)

 

Det er egentlig bare å møte opp, men det er fint om dere sier fra her så vi kan finne ut omentrent hvor mange som dukker opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er forresten minikonsert med Johndoe på Platekompaniet torsdag kl. 1700.

 

Oppfordrer alle til å ta turen hit som oppvarming, det blir et glimrende vorspiel. Johndoe er et band vi kommer til å høre mye av i fremtiden! Om dere kjenner dere igjen i musikalske referanser som Jokke & Valentinerne, Prepples vokal o.l. så vil dere nok ha glede av trønderne i Johndoe.

 

Ja, også var det dette med å holde seg unna tråder dedisert forumbrukere fra Trondheim da. Lykke til, du får håpe brukeren "HalTan" ikke oppdager denne tråden..

Lenke til kommentar

Hallå!

Dette ble ganske bra ja. :woot: For de som ikke møtte opp kan jeg fortelle at vi var 4 stk her. Først ble det en del data-prat, senere gled det over i musikk, jobb, skole, militæret, damer og sex. Promillen steg og stemningen deretter.

 

Vi var litt heldige siden spes.ped. hadde reservert halve lokalet. Dvs. utsikten var ikke noe å klage på.. 8) Kontakten med nabobordet steg utover kvelden og jammen ble det ikke litt flørting også.

 

Dette var gøy! Anbefaler flere til å hive seg med neste gang. Dere som ikke møtte gikk virkelig glipp av noe.

Lenke til kommentar

Men dette må da få til en gang til, så jeg kan bli med og :) Jeg har ikke så mange venner som driver med data, så blir deilig å kunne prate litt data eller diskutere ting, uten at du må pirke ting inn med tesje og gjøre om alt til bilrelaterte ting. De har jo datamaskiner med de er bare dødelige brukere kan man si.. vet ikke hvodan den fungere og skjønner ikke hva forskjell på PCI, AGP.... blir litt lei av å prøve å forklare dem ting når man må finne på "erstatnings ting" som eks. bensinpumpe=PSU osv.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...