DementedAlbino Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En kompis har fått "politivirus", og lurer på om der er noen måte å fjerne det på? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Google ga denne lenken som ser lovende ut. GOOGLE ER DIN VENN!! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Vet at en finner det meste på google, men mange av sidene som er treff er også sidene som sprer dette viruset. Derfor ville jeg ha svar fra noen som faktisk VET løsningen, ikke bare linker videre til en random side som var topp tre treff på google. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Dra ut nettverkskabel... USB minnepenn... Malwarebytes... 1 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk fjernet politiviruset på en maskin i forrige uke ved å bruke HitmanPRO Kickstart. Fungerte veldig bra. http://malwaretips.com/blogs/remove-police-trojan/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Takker for brukenes svar. Fant en annen metode som jeg brukte. http://forums.anvisoft.com/viewtopic-45-1312-0.html Så da er der nok av alternativer for andre som kommer i samme situasjon. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Derfor ville jeg ha svar fra noen som faktisk VET løsningen, ikke bare linker videre til en random side som var topp tre treff på google. Oddsen er at de som har laget en "hvordan fjerne …"-guide på nettet faktisk vet løsninge. Er det noen spesiell grunn til at personen må være medlem av _dette_ forumet? *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Oddsen er at de som har laget en "hvordan fjerne …"-guide på nettet faktisk vet løsninge. Er det noen spesiell grunn til at personen må være medlem av _dette_ forumet? *riste oppgitt på hodet* Er vel et like greit sted å spørre som andre steder? Det er jo valgfritt å svare uansett. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Oddsen er at de som har laget en "hvordan fjerne …"-guide på nettet faktisk vet løsninge. Er det noen spesiell grunn til at personen må være medlem av _dette_ forumet? *riste oppgitt på hodet* Så klart, men en vet aldri hva linken en trykker inn på faktisk leder til, og ved søk på virus kan en like gjerne ende på en side som deler ut det nevnte virus som en som viser hvordan det fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå